Gå til innhold

Islameringen

Anbefalte innlegg

Det kan være noe i det når man tenker på kjendis-islamister som profilerer seg selv som provoserende,frekke,truende og som uhemmet tar for seg av den norske velferdsstatens goder og demokrati,samtidig som de uhemmet fordømmer og tar avstand fra alt det Norge og nordmenn står for.Det er litt flaut,rett og slett,og svært patetisk.

Det blir også flaut og patetisk når en av lederne for organisasjonen Stopp Islamisering Av Norge og Europa påstår seg personlig kristen,men som i samme åndedrag vil forby Islam,har ikke det et snev av islam over seg.....intolerant,fordømmende,diskriminerende og undertrykkende - akkurat som mange hevder at Islam er..

Hva jeg mener om islamister og islam generelt skal jeg ikke gi utrykk for her og nå,men jeg forstår dem som sier at de er mer engstelig for islam og islamister enn de er for høyreekstremisme og høyreekstremister.Det er bare det at det ene ikke hadde eksistert uten det andre,iallefall ikke i slik voldsom grad.Grupperingene som mer enn gjerne løser konflikter og uenigheter med våpen i hånd og voldsbruk vokser seg stadig større i stort tempo.

Organisasjonen Stopp Islamisering Av Norge Og Europa sier at islam er djevelens verk og at islam er rein ondskap.Det er jo som sagt mulig,men jeg tror at all form for undertrykkende,fordømmende og fryktbassert religion er menneskeskapt.Organisasjonen vil forby islam i Norge og ber nordmenn forberede seg på krig.I morgen tar de til gatene for å spre sitt budskap.

Utviklingen de siste par årene har vist at man virkelig har grunn til bekymring og at islamisering av Norge i høyeste grad er en stor trussel,man trenger ikke se langt for å forstå at en slik utvikling er godt i gang og svært vellykket så langt,med god hjelp fra diverse norske myndigheter,barnehagepedagoger,rektorer osv osv.

Det er tross alt en løsning når det har gått så langt at ingen andre løsninger finnes - man kan alltids konventere - så blir man en av dem.

Anonymkode: bbe77...5e4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416459-islameringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...