Blomsterfluen Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 I en av Toystory filmene, var det i en scene et notice papir hvor det stod en beskjed om illuminati, og et av slåttene i arielfilm så var et av tårnene formet som en penis. Disney konsernet vil gjøre alt for å tjene penger, så de selger møkkaleker og utgåtte spilltilbehør uka før disney infinity legges ned. Skulle tro at Disney vet at det endres bevissthet verden over, og at jorda opphetes så ingen vil overleve... Hva syns dere? 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: I en av Toystory filmene, var det i en scene et notice papir hvor det stod en beskjed om illuminati, og et av slåttene i arielfilm så var et av tårnene formet som en penis. Disney konsernet vil gjøre alt for å tjene penger, så de selger møkkaleker og utgåtte spilltilbehør uka før disney infinity legges ned. Skulle tro at Disney vet at det endres bevissthet verden over, og at jorda opphetes så ingen vil overleve... Hva syns dere? Jeg syntes du skal slutte å se på skrullete konspirasjonsvideoer you på YouTube. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 (endret) 24 minutter siden, Blomsterfluen skrev: I en av Toystory filmene, var det i en scene et notice papir hvor det stod en beskjed om illuminati, og et av slåttene i arielfilm så var et av tårnene formet som en penis. Disney konsernet vil gjøre alt for å tjene penger, så de selger møkkaleker og utgåtte spilltilbehør uka før disney infinity legges ned. Skulle tro at Disney vet at det endres bevissthet verden over, og at jorda opphetes så ingen vil overleve... Hva syns dere? Har du sett på the simpsons da? Der er det mye som har skjedd som senere har skjedd i virkeligheten? Får ikke å snakke om south park... Endret 28. januar 2017 av stjernestøv 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Skrevet 28. januar 2017 (endret) 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Har du sett på the simpsons da? Der er det mye som har skjedd som senere har skjedd i virkeligheten? Ja. Jeg såg en scene hvor trump ble president i the simpsons. Og jeg har sett mye southpark også. Endret 28. januar 2017 av Blomsterfluen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, Blomsterfluen skrev: Ja. Jeg såg en scene hvor trump ble president i the simpsons. Nettopp. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Skrevet 12. februar 2017 På 28.1.2017 den 15.10, stjernestøv skrev: Nettopp. i helgen såg jeg en southpark episode fra før 2009, og der skjøt og drepte amerikanske soldater osama bin laden. så ble han faktisk drept sån også, av amerikan navyes men senere, nemlig i 2011. og en dokumentar om influensa pandemier hadde rett om at en gris smittet folk og ga pandemi «svineinfluensa» lenge før svineinfluensaen kom for første gang. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 2 timer siden, Blomsterfluen skrev: i helgen såg jeg en southpark episode fra før 2009, og der skjøt og drepte amerikanske soldater osama bin laden. så ble han faktisk drept sån også, av amerikan navyes men senere, nemlig i 2011. Og poenget ditt er? 2 timer siden, Blomsterfluen skrev: og en dokumentar om influensa pandemier hadde rett om at en gris smittet folk og ga pandemi «svineinfluensa» lenge før svineinfluensaen kom for første gang. Hvilken dokumentar var dette? Anonymkode: bf9c8...28c 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og poenget ditt er? Hvilken dokumentar var dette? Anonymkode: bf9c8...28c poenget mitt er at southpark og simpsons faktisk har spådd fremtiden i tegnefilm. det var en dokumentar jeg ikke husker hva heter men gikk på natural geographic. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: poenget mitt er at southpark og simpsons faktisk har spådd fremtiden i tegnefilm. Det var rene tilfeldigheter. Det er ille "illuminati" som står og trekker i trådene, hvis det er det du tror. Anonymkode: bf9c8...28c 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Skrevet 12. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var rene tilfeldigheter. Det er ille "illuminati" som står og trekker i trådene, hvis det er det du tror. Anonymkode: bf9c8...28c her er et bevis på i en annen disney film: 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Jeg synes det er veldig i interessant teori Men er litt der i mitt liv at det føles som alt kan tolkes inn i alt Kanskje jeg nå har for stor distanse eller ulempetillegg jeg mener når jeg ser film Alle har så sitt i dag sikkert mange ansatte som sliter veldig i det konsernet også og som fortjener all mulig sympati i kanskje vanskelig arbeidsforhold Anonymkode: 54264...31b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er veldig i interessant teori Men er litt der i mitt liv at det føles som alt kan tolkes inn i alt Kanskje jeg nå har for stor distanse eller ulempetillegg jeg mener når jeg ser film Alle har så sitt i dag sikkert mange ansatte som sliter veldig i det konsernet også og som fortjener all mulig sympati i kanskje vanskelig arbeidsforhold Anonymkode: 54264...31b Jeg vil forsøke å få til dialog. Det er nå en gang min stil og mitt credo. Anonymkode: 1f00a...a18 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.