Gå til innhold

Disney konsernet er noen hemlighetsfulle svindlere (de gir skjulte beskjeder i filmene sine)

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I en av Toystory filmene, var det i en scene et notice papir hvor det stod en beskjed om illuminati, og et av slåttene i arielfilm så var et av tårnene formet som en penis. Disney konsernet vil gjøre alt for å tjene penger, så de selger møkkaleker og utgåtte spilltilbehør uka før disney infinity legges ned. Skulle tro at Disney vet at det endres bevissthet verden over, og at jorda opphetes så ingen vil overleve... Hva syns dere?

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

I en av Toystory filmene, var det i en scene et notice papir hvor det stod en beskjed om illuminati, og et av slåttene i arielfilm så var et av tårnene formet som en penis. Disney konsernet vil gjøre alt for å tjene penger, så de selger møkkaleker og utgåtte spilltilbehør uka før disney infinity legges ned. Skulle tro at Disney vet at det endres bevissthet verden over, og at jorda opphetes så ingen vil overleve... Hva syns dere?

Jeg syntes du skal slutte å se på skrullete konspirasjonsvideoer you på YouTube.

24 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Har du sett på the simpsons da? Der er det mye som har skjedd som senere har skjedd i virkeligheten?

Får ikke å snakke om south park...

Endret av stjernestøv
Blomsterfluen
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har du sett på the simpsons da? Der er det mye som har skjedd som senere har skjedd i virkeligheten?

Ja. Jeg såg en scene hvor trump ble president i the simpsons. Og jeg har sett mye southpark også.

Endret av Blomsterfluen
  • 3 uker senere...
Blomsterfluen
På 28.1.2017 den 15.10, stjernestøv skrev:

Nettopp.

i helgen såg jeg en southpark episode fra før 2009, og der skjøt og drepte amerikanske soldater osama bin laden. så ble han faktisk drept sån også, av amerikan navyes men senere, nemlig i 2011.

og en dokumentar om influensa pandemier hadde rett om at en gris smittet folk og ga pandemi «svineinfluensa» lenge før svineinfluensaen kom for første gang.

Annonse

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

i helgen såg jeg en southpark episode fra før 2009, og der skjøt og drepte amerikanske soldater osama bin laden. så ble han faktisk drept sån også, av amerikan navyes men senere, nemlig i 2011.

Og poenget ditt er?

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

og en dokumentar om influensa pandemier hadde rett om at en gris smittet folk og ga pandemi «svineinfluensa» lenge før svineinfluensaen kom for første gang.

Hvilken dokumentar var dette?

Anonymkode: bf9c8...28c

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og poenget ditt er?

Hvilken dokumentar var dette?

poenget mitt er at southpark og simpsons faktisk har spådd fremtiden i tegnefilm.

det var en dokumentar jeg ikke husker hva heter men gikk på natural geographic.

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

poenget mitt er at southpark og simpsons faktisk har spådd fremtiden i tegnefilm.

Det var rene tilfeldigheter. Det er ille "illuminati" som står og trekker i trådene, hvis det er det du tror.

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var rene tilfeldigheter. Det er ille "illuminati" som står og trekker i trådene, hvis det er det du tror.

her er et bevis på i en annen disney film:

2zxxbwk.jpg

Jeg synes det er veldig i interessant teori

Men er litt der i mitt liv at det føles som alt kan tolkes inn i alt Kanskje jeg nå har for stor distanse eller ulempetillegg jeg mener når jeg ser film

Alle har så sitt i dag sikkert mange ansatte som sliter veldig i det konsernet også og som fortjener all mulig sympati i kanskje vanskelig arbeidsforhold

Anonymkode: 54264...31b

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er veldig i interessant teori

Men er litt der i mitt liv at det føles som alt kan tolkes inn i alt Kanskje jeg nå har for stor distanse eller ulempetillegg jeg mener når jeg ser film

Alle har så sitt i dag sikkert mange ansatte som sliter veldig i det konsernet også og som fortjener all mulig sympati i kanskje vanskelig arbeidsforhold

Anonymkode: 54264...31b

Jeg vil forsøke å få til dialog. Det er nå en gang min stil og mitt credo.

Anonymkode: 1f00a...a18

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...