Gå til innhold

Videokameraet hang seg opp, mens nettbrettet ble flyttet over sengekanten...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Det skjer sære irriterende og frustrerende hendelser med tingene mine for tiden på soverommet mitt. Nettbrettet blir i perioder helt merkelig med at lyd plutselig spilles av i rask muswlyd hastighet selvom hastigheten er på normal (1.0), eller skjøvet ut på sengekanten og på gulvet, mens videokameraet som skal filme når jeg sover for å fange opp søvngjengerien min, henger seg opp og blir helt svart etter en times opptak... Er det endetiden og djevler som holder på, siden jeg har tillbedt djevelen fremfor å tillbe gud, for å se om jeg får oppfyllt mine ønsker?

Ps: dette er ikke trolling, ting har faktisk blott helt sært av elektronikkfeil i boligen min, som bluetooth på mobilen min, som ikke virker normalt hjemme, men fungerer perfekt utav boligen, til min store flause på kundeservice på expert hvor jeg kom med fitbit klokka og mobiken og den der virket utmerket...

Fortsetter under...

Blomsterfluen

I tillegg så føler jeg at hviss jeg ser i speil gjennskinnet på nettbrettet når jeg skal sove, s å kan det hende at jeg ser ånder sine ansikt, så jeg pleier å ha nettbrettet opp ned så jeg ikke ser gjennskinnspeilinga om natta. Nettbrettet er forøvrig et stort samsung nettbrett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...