Gå til innhold

Når vet jeg når xeplion virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Ikke legg altfor mye i at han syntes du kunne ta den telefonen selv.  Jeg vet ikke hvordan arbeidsfordelingen er organisert i dette apparatet, men det kan tenkes at han ikke vil det skal virke som om han instruerer dagsenteret på et detaljnivå han ikke har noe med.  Det kan også tenkes at han ikke skjønner bæret av hvorfor det betyr så mye om den ene eller den andre setter en sprøyte (eller hvorfor du kan si det til ham, men ikke til dem), han er jo mann ;)  Det betyr ikke at han er generelt motvillig til å hjelpe deg.

Nei han forstår ingenting av dette tydeligvis. Jeg trenger min avdøde hjelper, savner henne sånn. Er så trist i dag, hun betydde så mye for meg. Sa alltid "Dette går bra jenta mi", var jo yngre da. Sa dette til min mor, at hun kalte meg jenta si. Etter det har hun kaldt meg jenta si,er glad i min mor men det kom litt sent. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...