AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Syns jeg har energi for tiden, og folk syns nok jeg virker frisk. Da lurer jeg på om de mener jeg ikke burde gått på trygd. Men hvordan vet man om dette stemmer, dvs. at jeg er frisk? Og hvordan er det egentlig mulig å få seg en jobb når man aldri har jobbet? Men hvis man mislikes så trenger man ikke bry seg om det, bare trøbbel å bry seg om hva andre mener. Anonymkode: c6db2...c15 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Hva er "for tiden"? Folk synes nok -- har noen sagt det tydelig, eller er det noe du føler eller tror? Generelt. Hvis en har blitt frisk og det har var over noe tid (>4-6 mnd), kan en jo ta opp med fastlege og/eller NAV om en bør forsøke seg i arbeidslivet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns jeg har energi for tiden, og folk syns nok jeg virker frisk. Da lurer jeg på om de mener jeg ikke burde gått på trygd. Men hvordan vet man om dette stemmer, dvs. at jeg er frisk? Og hvordan er det egentlig mulig å få seg en jobb når man aldri har jobbet? Men hvis man mislikes så trenger man ikke bry seg om det, bare trøbbel å bry seg om hva andre mener. Anonymkode: c6db2...c15 Hvor lenge har du hatt mye energi? Anonymkode: 63fde...24c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 Går opp og ned, men jeg tror folk tror/mener jeg er frisk og dermed snylter. Anonymkode: c6db2...c15 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. januar 2017 Skrevet 30. januar 2017 Ok. Da var det deg igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.