Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I 2013 fikk jeg diagnosen Epilepsi. De mener jeg har Epilepsi men slik at jeg blir fjern og ikke husker eller følger med.

Jeg fikk sjokk og viste ikke hva jeg skulle si. Jeg var helt uenig i diagnosen og prøvde å få svar på hva dette var for noe, for jeg har ALDRI fått vite eller høre av noen at jeg har falt så bort at ingen får kontakt med meg. Dessuten ja alle blir litt fjern innimellom, men jeg husker.

Dette var i Oslo. Så flyttet jeg Nordover og fikk en ny Nevrolog, ei som jeg absolutt ikke takler å være i samme rom med nesten. Min mor har sagt til nevrologene at jeg blir fjern og plukker på ting etc etc. Jeg har en tvangslidelse som gjør at jeg ofte gjør slike ting.

De har tatt EEG og den viste et sneeeev av noe epilepsi og BANG der hadde jeg diagnosen! Min samboer fortalte at jeg kan bli litt fjern men at jeg alltid husker og som sagt ALLE blir da fjerne. Jeg ble satt på Lamictal i 2013 å går fortsatt på det. Jeg har ikke hatt noen anfall ingenting.

I fjor 2016 ga jeg beskjed om at jeg vil trappe ned og slutte helt på Lamictal (Går på 100Mg morgen og kveld) men ble frarådet det på det sterkeste. Jeg kunne plutselig få mye mer alvorlige anfall og kanskje dø hvis jeg trappet ned eller sluttet helt..

Jeg ble selvflgelig redd og skremt og jeg skjønner ikke hvordan jeg har "overlevd" uten medisiner mot Epilepsi egentlig..

Jeg kommer ikke overrens med henne og vurderer og bytte nevrolog og få litt mer klarhet i ting.. Jeg synes dette er merkelig..

Hvorfor viste ikke EEG i 2011 noe snev av dette eller noen annen type scanning jeg har vært igjennom..

Er det noen som har noen råd til meg om hva jeg skal gjøre??

Er det noen som har det lignende som meg eller har opplevd dette?? Jeg er litt desperat egentlig.

Jeg vet igrunn ikke helt hva jeg skal gjøre for nevrologen sier at "Tror du din mor ljuger til en nevrolog og sier at du blir fjern og har anfall" Nei jeg gjør ikke det, men jeg tror det er litt missforstått..

Hjelp!!!

Hilsen en litt fortvilet jente på 23.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416573-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...