swingstang Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Nå er jeg redd for at jeg skal falle ut av arbeidslivet igjen. Redd for å gjøre en så dårlig jobb at jeg får sparken. Tidsfrister å holde som jeg ikke klarer, snøballen ruller og vokser seg stor. Gir et høyt stressnivå. Redd for å virke som hypokonder, smiler til kolegaer. Hvordan skal de forstå hvis sykemelding blir det neste? Har ikke sagt fra til leder at jeg sliter nå. Men h*n vet om at jeg har slitt med mitt. Bruker abilify lamictal og wellbutrin mot bp 2 Ser ut som en god mix Har forøvrig forsøkt zyprexa fluoxetin cipralex aurorix effexor Kuttet ut de pga bivirkninger og dårlig/feil virkning Føles som om medisinene er en flytevest som såvidt holder meg i overflata. Pri 1. snakk med sjefen? Vanskelig å ta tak i når man er slik: 0 Siter
Gjest Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Du kan snakke med sjefen. Men du trenger ikke å gå detaljert inn i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.