AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Bruker Imovane nå, men det må vel finnes noe annet jeg kan ta for å få sove? Som ikke skaper avhengighet.. Og tenker da ikke på AP medisin. Vallergan er vel et slikt preparat, men hvordan fungerer den? Takknemlig for svar. Anonymkode: 8d6f4...41f 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Vallergan er et ganske kraftig antihistamin (som gjerne finnes i allergimedisiner, som Vallergan strengt tatt egentlig er), som man blir skikkelig trøtt av. Noen, men ikke alle, får skikkelig hangover av den. De AP man blir trøtt av har vel også egentlig en viss antihistamineffekt, og det er denne man blir trøtt av. Soarotex, et eldre antidepressiv, kan man bli trøtt av. Tolvon og Remeron er et par andre AD som ligner hverandre. En del tar disse for å få sove. 0 Siter
Angstlei Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 Jeg fikk hangover av Vallergan, men ikke av Atarax, anbefaler den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 Skrevet 31. januar 2017 En bruker over her nevnte Remeron, og lav dose Remeron virket utmerket på søvn hos meg. Men: Hangover, spes. mye de første par ukene. Jeg fikk dessuten "ulvehunger" og la på meg mange kg, men slett ikke sikkert alle får denne bivirkningen. Anonymkode: efde8...c4f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 Mange har glede av en liten dose Tolvon (10 mg). Litt hangover de første dagene må en akseptere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 Noen har også nytte av Cirkadin. Ellers brukes vel Phenergan som er beslektet med Vallergan. Anonymkode: c3965...24e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.