Gå til innhold

Skulle du ønske du var noe?

Skulle du ønske du var noe?  

2 stemmer

1. 1. Skulle du ønske du var noe?

• JA
      1
    • NEI
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke en stor og prestisjefylt jobb og kjempehøy lønn, men når jeg kan hjelpe noen til å finne en god bok og ser hvor glade de blir så blir jeg også glad. Når jeg ser et barn lyse opp i et stort smil når jeg har akkurat den boka de er ute etter eller har ventet på så varmer det langt mer enn de forstår. :) Når vi prater litt sammen om en bok, en tv-serie, en popstjerne eller et fotball-lag så koser vi oss begge to tror jeg. Jeg gjør mye rart i jobben min - drypper øyne, fikser pc'er, finner frem på alskens mobiltelefoner, trøster unger, plastrer såre knær og bretter votter over tykke vinterjakker, megler mellom uenige xbox-spillere og lytter til hun som har fått kreft og trenger noen å snakke med, deler gleden over et nytt barnebarn eller en prestasjon på idrettsbanen. Noen større yrkeskarriere enn det drømmer jeg ikke om. :) 

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har ikke en stor og prestisjefylt jobb og kjempehøy lønn, men når jeg kan hjelpe noen til å finne en god bok og ser hvor glade de blir så blir jeg også glad. Når jeg ser et barn lyse opp i et stort smil når jeg har akkurat den boka de er ute etter eller har ventet på så varmer det langt mer enn de forstår. :) Når vi prater litt sammen om en bok, en tv-serie, en popstjerne eller et fotball-lag så koser vi oss begge to tror jeg. Jeg gjør mye rart i jobben min - drypper øyne, fikser pc'er, finner frem på alskens mobiltelefoner, trøster unger, plastrer såre knær og bretter votter over tykke vinterjakker, megler mellom uenige xbox-spillere og lytter til hun som har fått kreft og trenger noen å snakke med, deler gleden over et nytt barnebarn eller en prestasjon på idrettsbanen. Noen større yrkeskarriere enn det drømmer jeg ikke om. :) 

Nå ble jeg faktisk rørt...

12 minutes ago, Lillemus said:

Høres ut som et fullverdig liv.

Anonymkode: f2776...02e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...