AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 Bare gråter og tenker på de aller verste som har gjort meg ødelagt . Kjennes som jeg aldr kan klare å få det bra igjen . Tom, trist og en vonde tanker om alle som ikke brydde seg eller så. Hva gjør en med folk som kjenner seg ødelagt ? Var paranoid og destruktiv og lite kontaktbar . Skyld seiv i at det gikk til hel... Redd alt skal hope seg opp og at jeg ikke skal klare å si i fra om det .Prøver å gjøre noe annet , men alt smuldrer opp innvendig. Anonymkode: 7826a...8d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare gråter og tenker på de aller verste som har gjort meg ødelagt . Kjennes som jeg aldr kan klare å få det bra igjen . Tom, trist og en vonde tanker om alle som ikke brydde seg eller så. Hva gjør en med folk som kjenner seg ødelagt ? Var paranoid og destruktiv og lite kontaktbar . Skyld seiv i at det gikk til hel... Redd alt skal hope seg opp og at jeg ikke skal klare å si i fra om det .Prøver å gjøre noe annet , men alt smuldrer opp innvendig. Anonymkode: 7826a...8d6 Hei. Ville bare si at jeg SER hva du skriver og BRYR meg når jeg leser dette .Håper du klarer å snakke med noen om dette. Kanskje du har blitt såret og er skuffet over både deg selv og andre men ikke gi opp. Det finnes hjelp å få. Jeg skulle gjerne ha sagt noe som gjorde livet ditt bedre men finner ikke de rette ordene. Ønsker deg bare det beste... Anonymkode: 5de35...d35 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.