Gå til innhold

Liker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en gutt/mann veldig godt og har lagt merke til at han viser meg en del interesse i form av at han spør meg om mye og virker nysgjerrig på meg. Samtidig er det lett å bli litt overtroisk når man er betatt. I dag var det en situasjon hvor jeg ga en annen gutt litt oppmerksomhet i hans nærvær, hvor han jeg er betatt av i etterkant lurte på hvorfor jeg spurte han andre gutten om en ting og ikke han. Er dette litt småsjalusi eller er jeg drømmer jeg bare?? 

Må legge til at jeg ikke har sagt jeg er interessert i han og omvendt. Bare en forsiktig flørt fra min side

Anonymkode: fe502...b0a

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Han gjør nok det :-)

Skrevet
1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Han gjør nok det :-)

Håper det:-) takk for svar

Anonymkode: fe502...b0a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...