Gå til innhold

ørhet og nesten-forsvinnings attaks

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

er det hjertet som svikter, når jeg holder på å gå inn i en verden av lys og nesten faller av ørhet med svekkede skjelvende bein og armer, øresus i venstre øret noen sekunder avogtil (spessielt under stress og kaos i hodet mitt av mye mas og lyder)? eller kan det være noe mindre alvorlig, som foreksempel bare disosiasjonsanfall av for mye inntrykk? etter disse attakkene får jeg også avogtil noen uregelmessige hjertehopp. så blir jeg fin igjen. dette skjer også oftest om natta under oppvåkning/sovning, så det kile-flimrer i bein og armer og det hender jeg får rykkning i høyre kroppsdel/nummenprikking i høyre arm noen sekunder. i tillegg så hender det en gang iblant at leppa mi på venstre side av trynet mitt får små rykkninger om jeg ser mye på strobe skjermlys med dansemusikk, som fra youtube for eksempel. på EEG som jeg tok to ganger i fjor, begge søvndeprimerte med hyperventilasjon i 3 minutter, på under en time, viste ingen unormaliteter i hjernen. kan det da være parkinson early onset eller bare psykosomatisk dritt?

jeg har forøvrig dette i EEG resultatene:

Uregelmessig grunnrytme 9.hz.

Theta-aktivitet: sporadisk inslag av theta aktivitet.

jeg har ikke anelse hva det betyr... vet dere?

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg er en ubetydelig flått i denne verden!!!! tillogmed amerikanerene og tyskerne og russerne hater meg, fordi jeg er bare spam både på internett og i virkeligheten!!!

Blomsterfluen
Skrevet

i tillegg er jeg dum som ingen andre i verden er. jeg er dummere enn en person med pu.

Skrevet
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg er en ubetydelig flått i denne verden!!!! tillogmed amerikanerene og tyskerne og russerne hater meg, fordi jeg er bare spam både på internett og i virkeligheten!!!

Hva får deg til å mene det?

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Hva får deg til å mene det?

det at ingen i dol bryr seg om at jeg bør få leve mer, for nå vet dere i dol hvordan jeg ser ut og da er det ingen som bryr seg om helsetrådene mine her mer tydligvis.

Skrevet
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det at ingen i dol bryr seg om at jeg bør få leve mer, for nå vet dere i dol hvordan jeg ser ut og da er det ingen som bryr seg om helsetrådene mine her mer tydligvis.

Så det er ikke mulig at det ikke er noen her som klarer å svare på det du spurte om? Det må være sånn at ingen her bryr seg?

Det eneste jeg kan si er at de hjerneområdene som produserer Theta-aktivitet antas å være i en slags hvilemodus. På personer med ADHD er det visst vanlig å se en høyere aktivitet av Theta enn hos andre personer. Jeg aner ikke, men jeg vil tro sporadisk innslag av theta-aktivitet er ganske normalt. Siden jeg egentlig ikke skjønner en dritt av disse tingene så har jeg valgt å ikke svare. Det er ikke fordi jeg ikke gidder å svare på dine innlegg. Sånn tror jeg det er for andre her inne også.

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Så det er ikke mulig at det ikke er noen her som klarer å svare på det du spurte om? Det må være sånn at ingen her bryr seg?

Det eneste jeg kan si er at de hjerneområdene som produserer Theta-aktivitet antas å være i en slags hvilemodus. På personer med ADHD er det visst vanlig å se en høyere aktivitet av Theta enn hos andre personer. Jeg aner ikke, men jeg vil tro sporadisk innslag av theta-aktivitet er ganske normalt. Siden jeg egentlig ikke skjønner en dritt av disse tingene så har jeg valgt å ikke svare. Det er ikke fordi jeg ikke gidder å svare på dine innlegg. Sånn tror jeg det er for andre her inne også.

ok. men takk for svar. så kan det tenkes at de som har for lite thetra akttivitet i hjernen også aldri kan få epilepsi anfall, for de med for mye thetra aktivitet får ofte epilepsi av disse bølgene?

Skrevet
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men takk for svar. så kan det tenkes at de som har for lite thetra akttivitet i hjernen også aldri kan få epilepsi anfall, for de med for mye thetra aktivitet får ofte epilepsi av disse bølgene?

Joda, var ikke mye til hjelp da. Det med epilepsi vet jeg ikke.

Skrevet
På ‎04‎.‎02‎.‎2017 den 15.36, Blomsterfluen skrev:

er det hjertet som svikter, når jeg holder på å gå inn i en verden av lys og nesten faller av ørhet med svekkede skjelvende bein og armer, øresus i venstre øret noen sekunder avogtil (spessielt under stress og kaos i hodet mitt av mye mas og lyder)? eller kan det være noe mindre alvorlig, som foreksempel bare disosiasjonsanfall av for mye inntrykk? etter disse attakkene får jeg også avogtil noen uregelmessige hjertehopp. så blir jeg fin igjen. dette skjer også oftest om natta under oppvåkning/sovning, så det kile-flimrer i bein og armer og det hender jeg får rykkning i høyre kroppsdel/nummenprikking i høyre arm noen sekunder. i tillegg så hender det en gang iblant at leppa mi på venstre side av trynet mitt får små rykkninger om jeg ser mye på strobe skjermlys med dansemusikk, som fra youtube for eksempel. på EEG som jeg tok to ganger i fjor, begge søvndeprimerte med hyperventilasjon i 3 minutter, på under en time, viste ingen unormaliteter i hjernen. kan det da være parkinson early onset eller bare psykosomatisk dritt?

jeg har forøvrig dette i EEG resultatene:

Uregelmessig grunnrytme 9.hz.

Theta-aktivitet: sporadisk inslag av theta aktivitet.

jeg har ikke anelse hva det betyr... vet dere?

Ser lenger nede i tråden at du blir lei deg fordi du ikke får mer respons på spørsmålet ditt. Men denne typen spørsmål bør helst besvares av folk som kjenner deg ordentlig. Vi som svarer deg her inne har sett at du i perioder er veldig opptatt av kroppslige fenomener og at du lett tolker dem som sykdom. Derfor prøver i alle fall jeg å ikke si ting til deg som jeg tror kan medføre at du blir enda mer opptatt av kroppslige fenomener, som stort sett ikke innebærer at du er syk. Samtidig kan du selvfølgelig også ha symptomer på sykdom, men hva som er hva, er det de legene som kjenner deg som best kan uttale seg om.

Det at du ikke får så mange svar alltid, har ikke noe med å være dum å gjøre. Det har å gjøre med at vi ikke ønsker å si ting til deg som kan gjøre at du får det vanskeligere enn nødvendig.

Jeg har for øvrig sett pinnedyr for første gang denne uken, og jeg kan forstå hvorfor du synes de er søte - selv om jeg ikke orker å ta på dem:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...