Fionys Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 Ofte når jeg har gjort noe så føles det ut som om det ikke har skjedd, akkurat som om det bare var en drøm og ikke noe som skjedde i virkeligheten. Det kan for eksempel være en hyttetur en helg som jeg har vært på, men på mandagen så føles det litt ut som om en drøm, noe som egentlig ikke har skjedd. Hva er dette? Noen flere som opplever det? 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. februar 2017 Skrevet 5. februar 2017 34 minutter siden, Fionys skrev: Ofte når jeg har gjort noe så føles det ut som om det ikke har skjedd, akkurat som om det bare var en drøm og ikke noe som skjedde i virkeligheten. Det kan for eksempel være en hyttetur en helg som jeg har vært på, men på mandagen så føles det litt ut som om en drøm, noe som egentlig ikke har skjedd. Hva er dette? Noen flere som opplever det? Hvordan er du under f.eks denne hytteturen? Strever du med fjernhetsfølelsen da også eller kommer den kun i etterkant? 0 Siter
Fionys Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Skrevet 5. februar 2017 8 minutter siden, XbellaX skrev: Hvordan er du under f.eks denne hytteturen? Strever du med fjernhetsfølelsen da også eller kommer den kun i etterkant? Under for eksempel hytteturen går det helt fint. Følelsen kommer i etterkant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 Skrevet 6. februar 2017 50 minutter siden, Fionys skrev: Under for eksempel hytteturen går det helt fint. Følelsen kommer i etterkant. Vil ikke kalle det uvirkelighetsfølelse. Anonymkode: b907c...e07 0 Siter
Fionys Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Skrevet 6. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke kalle det uvirkelighetsfølelse. Anonymkode: b907c...e07 Hva vil du kalle det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. februar 2017 Skrevet 6. februar 2017 4 timer siden, Fionys skrev: Hva vil du kalle det? Jeg tror det er uvirkelighetsfølelse, at alt føles som en drøm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.