Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte når jeg har gjort noe så føles det ut som om det ikke har skjedd, akkurat som om det bare var en drøm og ikke noe som skjedde i virkeligheten. Det kan for eksempel være en hyttetur en helg som jeg har vært på, men på mandagen så føles det litt ut som om en drøm, noe som egentlig ikke har skjedd.

Hva er dette? Noen flere som opplever det?

Skrevet
34 minutter siden, Fionys skrev:

Ofte når jeg har gjort noe så føles det ut som om det ikke har skjedd, akkurat som om det bare var en drøm og ikke noe som skjedde i virkeligheten. Det kan for eksempel være en hyttetur en helg som jeg har vært på, men på mandagen så føles det litt ut som om en drøm, noe som egentlig ikke har skjedd.

Hva er dette? Noen flere som opplever det?

Hvordan er du under f.eks denne hytteturen? Strever du med fjernhetsfølelsen da også eller kommer den kun i etterkant?

Skrevet
8 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvordan er du under f.eks denne hytteturen? Strever du med fjernhetsfølelsen da også eller kommer den kun i etterkant?

Under for eksempel hytteturen går det helt fint. Følelsen kommer i etterkant.

Skrevet
50 minutter siden, Fionys skrev:

Under for eksempel hytteturen går det helt fint. Følelsen kommer i etterkant.

Vil ikke kalle det uvirkelighetsfølelse.

Anonymkode: b907c...e07

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke kalle det uvirkelighetsfølelse.

Anonymkode: b907c...e07

Hva vil du kalle det?

Skrevet
4 timer siden, Fionys skrev:

Hva vil du kalle det?

Jeg tror det er uvirkelighetsfølelse, at alt føles som en drøm. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...