Gå til innhold

Overgrep

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg var utsatt for overgrep fra jeg var ganske liten av seksuell art, men jeg husker det ikke. Jeg var livredd når jeg hadde babyer og trodde alle var overgripere, det grenset mot psykose tror jeg. Det var overgripere rundt ungene da de vokste opp, så jeg beskyttet dem og kanskje det var overbeskyttelse. Mitt ene barn ble paranoid av det. Jo, jeg husker jo noe av overgrepene men ikke alt, er det vanlig? Jeg vil huske barndommen min, kan hypnose hjelpe og har det noe for seg? Kanskje det ikke var så ille som jeg tror? Har minner fra jeg var baby, men det kan vel ikke stemme? Faen jeg vil vite hvordan min oppvekst ser ut, hvordan få frem minnene? De ekte minnene? Kanskje var jeg et elsket barn, det hadde vært godt å vite. 

Anonymkode: 8a70d...ed7

Gjest Gargamel
Skrevet

Hvorfor tror du du ble utsatt for overgrep når du ikke husker noe? Det skjønner ikke jeg.

Skrevet

Husker noe og hadde mareritt og flashbacks i mange år, bare lurer på hvordan resten av barndommen min var. Husker bare glimt,kunne spurt min bror som er ti år eldre enn meg men han rosemaler alt. Det er vel en grunn for at jeg ble psykisk syk, har hatt ptsd. 

Gjest Gargamel
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker noe og hadde mareritt og flashbacks i mange år, bare lurer på hvordan resten av barndommen min var. Husker bare glimt,kunne spurt min bror som er ti år eldre enn meg men han rosemaler alt. Det er vel en grunn for at jeg ble psykisk syk, har hatt ptsd. 

Ok. Du skrev jo lenger ned i innlegget at du husket noe. Øynene mine hoppet over det av en eller annen grunn.

Jeg har skjønt at visse metoder for å få frem gamle minner er omdiskuterte, så du får være selektiv i valg av behandler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...