Gå til innhold

Ny strategi for å redusere asylstrømmen?

Anbefalte innlegg

Virker som de trives dårlig i Kalde Mørke Nord, og heller vil være i krigssoner

https://www.nrk.no/norge/langt-flere-migranter-og-flyktninger-vil-forlate-europa-1.13361920

Er dette den nye oljen? Vi kan ta betalt for å få asylsøkere fra andre land som vil redusere antallet de tar inn, sende dem til Nord så de velger å flykte tilbake til krigssonene.

Bare en tanke jeg fikk, mulig de grønne partiene har bedre forslag for hva det grønne skiftet skal være, men jeg har ikke sett de forslagene enda

Anonymkode: 63db1...ca1

Fortsetter under...

" Det nye nå er at mange i Norge har bedt om hjelp til å reise tilbake FØR de har fått svar på asylsøknaden, og til og med før de har søkt. "

Jeg trodde i min enfoldighet at de som søkte asyl ble forfulgt i sitt hjemland? 

Anonymkode: fc6ad...2a6

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" Det nye nå er at mange i Norge har bedt om hjelp til å reise tilbake FØR de har fått svar på asylsøknaden, og til og med før de har søkt. "

Det er ett alternativt fakta....

Man vet jo en masse om att det er mange økonomiske flyktninger. Blandt annet enslige mindreårige. Men det vil ikke media lage så mye om. Det passer ikke PK trollene sitt virkelighetsbilde.

Anonymkode: cb116...38c

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Familien i artikkelen ønsker ikke å reise tilbake til hjemlandet Syria, men til flyktningleiren i Libanon.  De kom ikke til selv Norge som asylsøkere, de ble plassert her med flyktningstatus.

1 minutt siden, laban skrev:

Familien i artikkelen ønsker ikke å reise tilbake til hjemlandet Syria, men til flyktningleiren i Libanon.  De kom ikke til selv Norge som asylsøkere, de ble plassert her med flyktningstatus.

Nå siterte jeg direkte fra artikkelen, dette sitatet omhandlet åpenbart ikke denne familien.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...