Gå til innhold

Innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke hva et "medium" er.

Anonymkode: dd526...504

Siden du svarte på måten du gjorde, et medium er en som snakker med de avdøde. Kanskje det var en beskjed gjennom deg, så du hva du svarte under?

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Siden du svarte på måten du gjorde, et medium er en som snakker med de avdøde. Kanskje det var en beskjed gjennom deg, så du hva du svarte under?

Nei, jeg snakker ikke med døde.

Jeg svarte generelt.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg snakker ikke med døde.

Jeg svarte generelt.

Tror ikke det der var en tilfeldighet...kanskje hun snakket gjennom deg uten at du vet det. Hun kunne sikkert sagt noe sånt, med humor selvsagt. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det der var en tilfeldighet...kanskje hun snakket gjennom deg uten at du vet det. 

Nei, nå får du gi deg, dette blir for dumt. :rolleyes:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå får du gi deg, dette blir for dumt. :rolleyes:

Ok :) 

Skrevet
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. For meg er det viktig å sove lenge, da er jeg i andre dimensjoner og det trenger jeg sårt. Og å se film er terapi for meg, da fokuserer jeg på noe annet. 

Noen ganger virker det som du ikke vil ha hjelp, ikke dersom du er nødt til å gjøre noe og endre på de ganske ekstremt passive vanene du har. Komme deg litt utenfor komfortsonen.

Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Noen ganger virker det som du ikke vil ha hjelp, ikke dersom du er nødt til å gjøre noe og endre på de ganske ekstremt passive vanene du har. Komme deg litt utenfor komfortsonen.

Ok. Du vet ingenting for å kunne uttale deg om det, du vet ikke mine innerste følelser. 

Skrevet
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Du vet ingenting for å kunne uttale deg om det, du vet ikke mine innerste følelser. 

Tror mange her er enig med Lillemus. Vi kjenner ikke dine innerste følelser, men vi har stor tro på at du ville ha godt av å rokke litt på dine inngrodde vaner og komme mer i aktivitet.

Skrevet
Akkurat nå, Xtra skrev:

Tror mange her er enig med Lillemus. Vi kjenner ikke dine innerste følelser, men vi har stor tro på at du ville ha godt av å rokke litt på dine inngrodde vaner og komme mer i aktivitet.

Ja ingen uenigheter der. Jeg kommer til å dø av dette livet jeg lever nå. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja ingen uenigheter der. Jeg kommer til å dø av dette livet jeg lever nå. 

Da må du også regne med å oppgi noe av komforten du har i dag. Du ville nok ha svært godt av en tid uten filmer og internett, forutsatt at du har en del oppfølging.

Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Da må du også regne med å oppgi noe av komforten du har i dag. Du ville nok ha svært godt av en tid uten filmer og internett, forutsatt at du har en del oppfølging.

Det er ikke så mye å gjøre når man er innlagt heller. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Sist jeg var der hadde de kun en pc,ikke trådløst men...kommer ikke på ordet. Må finne ut av dette. 

Hvordan laster jeg ned filmer fra nett da? Netflix og cmore?

Koblet til nett via kabel ;) Det er ikke usannsynlig at de har tråløst nett der. De har jo det nesten overalt nå. Men om du skal være på rommet og se på film så må du jo ha med deg en laptop eller et nettbrett.

Nå vet jeg ikke helt hvordan man laster ned, har bare lastet ned fra piratebay jeg, men vet ikke om det går lenger. Men det kan sønnen din hjelpe deg med.

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Koblet til nett via kabel ;) Det er ikke usannsynlig at de har tråløst nett der. De har jo det nesten overalt nå. Men om du skal være på rommet og se på film så må du jo ha med deg en laptop eller et nettbrett.

Nå vet jeg ikke helt hvordan man laster ned, har bare lastet ned fra piratebay jeg, men vet ikke om det går lenger. Men det kan sønnen din hjelpe deg med.

Å ;) Håper de har fått trådløst da. Tar jo med pcen. 

Hadde piratebay før, lastet ned musikk. Men noen sa det var ulovlig? Virus?

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei hvis det blir aktuelt så kjøper jeg en sånn dings, måtte jo ikke ha sim kort før? Hadde jo en sånn dings da jeg var i Levanger, da brukte jeg den til nettet. Er det noe nytt dette med sim kort da? Får se hva det blir til først. 

Tror ikke jeg skjønner hvordan dings du mener. Men for å komme seg på nett må man enten ha en kabel som man plugger til et datapunkt i veggen, wifi eller mobilt bredbånd (da må man ha sim).

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, var vel litt ulovlig, men de klarte lure seg rundt loven ganske lenge, men nå tror jeg de ikke klarte det lenger.

Skrevet
5 minutter siden, Trine skrev:

Tror ikke jeg skjønner hvordan dings du mener. Men for å komme seg på nett må man enten ha en kabel som man plugger til et datapunkt i veggen, wifi eller mobilt bredbånd (da må man ha sim).

Det ser ut som en minnepenn, kanskje det er wifi. 

Skrevet
4 minutter siden, Trine skrev:

Ja, var vel litt ulovlig, men de klarte lure seg rundt loven ganske lenge, men nå tror jeg de ikke klarte det lenger.

Når min  gamle var til reperasjon slettet reperatøren det, bear share og slettet han.

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det ser ut som en minnepenn, kanskje det er wifi. 

Om du har en pc uten nettverkskort så må du ha en dings som kan ligne på en minnepinne for å kunne koble på nett tråløst. Men jeg tror man skal ha en veldig gammel pc om den ikke har nettverkskort nå. Sånn dings som gjør at man har mobilt bredbånd ser også ut som en minnepinne.

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Når min  gamle var til reperasjon slettet reperatøren det, bear share og slettet han.

piratebay er en nettside, den får man ikke slettet. Men kan hende han slettet nedlastingsprogrammet (eller hva det nå heter). Sånt kan man laste ned på nytt.

Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er straffbart å laste ned siden 2014. Du kan få onkel på,døra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...