Gå til innhold

Innleggelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Trine skrev:

piratebay er en nettside, den får man ikke slettet. Men kan hende han slettet nedlastingsprogrammet (eller hva det nå heter). Sånt kan man laste ned på nytt.

Torrent-klienten ja.

Anonymkode: dd526...504

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

piratebay er en nettside, den får man ikke slettet. Men kan hende han slettet nedlastingsprogrammet (eller hva det nå heter). Sånt kan man laste ned på nytt.

Ja men tør ikke det, går for det lovlige. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er straffbart å laste ned siden 2014. Du kan få onkel på,døra.

Anonymkode: dd526...504

Ok. Holder meg til det lovlige jeg da. 

Nicklusheletida
Skrevet

Forstår hvorfor du vil ha internett jeg . Det er kjedelig å ligge på sykehus og når du er så tydelig deprimert som du er nå, så skal du da i hvert fall beholde det som gir deg litt glede.

Skrevet
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Forstår hvorfor du vil ha internett jeg . Det er kjedelig å ligge på sykehus og når du er så tydelig deprimert som du er nå, så skal du da i hvert fall beholde det som gir deg litt glede.

Å takk for forståelsen, det var godt. Ja jeg vet jo at det ikke skjer noe på ettermiddagen f.eks. Da er det godt å ha fokus på noe. 

Skrevet

Sykepleieren hadde snakket med psykiateren, det var fullt på avdelingen men han var ikke fremmed for en innleggelse. Få en pause fra alt, hm er jo ikke det jeg trenger. Skulle snakke om det i neste uke, men det var jo opp til meg og jeg tror ikke jeg vil. Har en annen plan. Fikk jo inn telepati en natt "Ta dem alle så får du møte henne, ta dem ta dem ta dem". Jeg stod opp og skrev e.post til et medium, hun er spiritual prest faktisk og henne skal jeg snakke med på mandag. Så da får vi se hva de avdøde har å si til meg, føler de er rundt meg men når meg ikke. Ikke skikkelig. Og lurer på hvilke stemmer jeg har i hodet, det er vanskelig å vite om det er telepati eller stemmer når det er i hodet. Utenfor hodet er det tydelige stemmer, men det har jeg ikke hørt på en stund. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren hadde snakket med psykiateren, det var fullt på avdelingen men han var ikke fremmed for en innleggelse. Få en pause fra alt, hm er jo ikke det jeg trenger. Skulle snakke om det i neste uke, men det var jo opp til meg og jeg tror ikke jeg vil. Har en annen plan. Fikk jo inn telepati en natt "Ta dem alle så får du møte henne, ta dem ta dem ta dem". Jeg stod opp og skrev e.post til et medium, hun er spiritual prest faktisk og henne skal jeg snakke med på mandag. Så da får vi se hva de avdøde har å si til meg, føler de er rundt meg men når meg ikke. Ikke skikkelig. Og lurer på hvilke stemmer jeg har i hodet, det er vanskelig å vite om det er telepati eller stemmer når det er i hodet. Utenfor hodet er det tydelige stemmer, men det har jeg ikke hørt på en stund. 

Synes det du skriver her tyder på at en innleggelse kunne være veldig lurt (uten at jeg har noen psykiatrisk kompetanse).

Skrevet
3 minutter siden, Xtra skrev:

Synes det du skriver her tyder på at en innleggelse kunne være veldig lurt (uten at jeg har noen psykiatrisk kompetanse).

Har vanskelig for å tro at begge dps avdelingene er fulle, så her er det noe muffens. De vil ikke ha meg der og da vil jeg ikke være der. 

Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har vanskelig for å tro at begge dps avdelingene er fulle, så her er det noe muffens. De vil ikke ha meg der og da vil jeg ikke være der. 

Hvorfor er det så vanskelig å tro?

Gjest Liten40
Skrevet
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vel stadig og hele tiden fullt på døgnavdelinger. Ihvertfall her jeg er.

Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Hvorfor er det så vanskelig å tro?

For når jeg var der sist var det svært få folk der, var til og med alene to dager...noe som var veldig rart. Og det er et medium jeg trenger nå, for å snakke med avdøde. Og vil jeg dø så er det vel opp til meg. 

Skrevet
1 minutt siden, Liten40 skrev:

Det er vel stadig og hele tiden fullt på døgnavdelinger. Ihvertfall her jeg er.

Javel, er det fullt har jeg ingenting der å gjøre. Sykepleieren skrev i journalen at jeg ikke kjente energier nå? Jo det gjør jeg og det har jeg aldri sagt. Sa jeg hørte ikke stemmer og så ikke lys lenger. De skriver det som passer dem. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

For når jeg var der sist var det svært få folk der, var til og med alene to dager...noe som var veldig rart. Og det er et medium jeg trenger nå, for å snakke med avdøde. Og vil jeg dø så er det vel opp til meg. 

Men sist er ikke nå. Det er ikke sikkert det er så mange plasser på disse stedene og da blir det fort fullt. Det kan også hende du var på en annen avdeling. Vil tro de har ulike avdelinger for ulike problemer. Jada, det er opp til deg om du vil dø, men jeg trodde du ville se barnebarnet ditt. Da kan det jo være greit å prøve å bli kvitt følelsen av å ville dø. Det høres ut som du plutselig kommer med masse unnskyldninger for å ikke dra, men det var jo du som i utgangspunktet ville bli innlagt.

Skrevet
38 minutter siden, Trine skrev:

Men sist er ikke nå. Det er ikke sikkert det er så mange plasser på disse stedene og da blir det fort fullt. Det kan også hende du var på en annen avdeling. Vil tro de har ulike avdelinger for ulike problemer. Jada, det er opp til deg om du vil dø, men jeg trodde du ville se barnebarnet ditt. Da kan det jo være greit å prøve å bli kvitt følelsen av å ville dø. Det høres ut som du plutselig kommer med masse unnskyldninger for å ikke dra, men det var jo du som i utgangspunktet ville bli innlagt.

Haha var det jeg som ville bli innlagt? Det var et forslag fra sykepleieren, som jeg tror jeg takker nei til. Hva hjelper det meg og være der i noen dager, for hva..å slappe av? Det gjør jeg hjemme. De har to dps avd og det er der jeg pleier å være. Jo jeg vil se barnebarnet mitt. Nå hadde han skrevet i journalen at innleggelse skulle taes opp på neste fact møte, da er det vel ikke fullt? Umulig å lyge til meg. 

Skrevet
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Haha var det jeg som ville bli innlagt? Det var et forslag fra sykepleieren, som jeg tror jeg takker nei til. Hva hjelper det meg og være der i noen dager, for hva..å slappe av? Det gjør jeg hjemme. De har to dps avd og det er der jeg pleier å være. Jo jeg vil se barnebarnet mitt. Nå hadde han skrevet i journalen at innleggelse skulle taes opp på neste fact møte, da er det vel ikke fullt? Umulig å lyge til meg. 

Du har snakket om innleggelse her flere ganger og ytret at det er noe du ønsker. Selv i denne tråden har du det. På onsdag skrev du at du hadde snakket med psykepleieren og at han skulle ta opp det med innleggelse med psykiateren. Du skrev også at du trodde det ikke ble noe langvarig, men at du trengte hjelp.

Kan jo være fullt fordet om de tar det opp på møte. Hørt om ventelister?

Skrevet
4 minutter siden, Trine skrev:

Du har snakket om innleggelse her flere ganger og ytret at det er noe du ønsker. Selv i denne tråden har du det. På onsdag skrev du at du hadde snakket med psykepleieren og at han skulle ta opp det med innleggelse med psykiateren. Du skrev også at du trodde det ikke ble noe langvarig, men at du trengte hjelp.

Kan jo være fullt fordet om de tar det opp på møte. Hørt om ventelister?

Samma det, jeg driter i hele greiene. 

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir rett og slett lei meg når du har det slik. Håper du får det bedre snart for det finnes alltid håp . Disse gode energiene som du snakker om . Du sier at de er liv , kjærlighet og lys. Tror du at de ville snakke til deg på denne måten ?. 

Anonymkode: bb2a6...c6a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir rett og slett lei meg når du har det slik. Håper du får det bedre snart for det finnes alltid håp . Disse gode energiene som du snakker om . Du sier at de er liv , kjærlighet og lys. Tror du at de ville snakke til deg på denne måten ?. 

Det finnes mørke energier og, det er de som prater til meg. Folk som har tatt selvmord, de ønsker meg der med dem...jo flere jo bedre. Sykepleieren skrev suicidal eller hva det heter var jeg ikke nå, han skulle visstm han skrev ikke om de telepatiske tankene. Slik han skriver ser jeg frisk ut, så hvorfor legge seg inn da?

Håpet mitt er damen jeg skal snakke med på mandag. 

Skrevet

De stemmene trenger du IKKE høre på. Håper du får en god helg. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De stemmene trenger du IKKE høre på. Håper du får en god helg. 

Nei det er ikke alltid jeg hører på dem, bare når jeg er redd. Takk og god helg der og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...