Gå til innhold

NHD/ Hvordan forvalte medisinen best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 7,5 mg Imovane og 10 mg Vallergan to netter nå. (Pluss 36 mg Cisordinol)

Har nå to stk Imovane igjen. Kan jeg ta 20 mg Vallergan og 3.75 mg Imovane i fire netter framover..? Eller hvordan forvalter jeg det jeg har igjen best mulig? Skal slutte helt med Imovane.

Takknemlig for svar. :-)

Anonymkode: 0b7fa...420

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt 7,5 mg Imovane og 10 mg Vallergan to netter nå. (Pluss 36 mg Cisordinol)

Har nå to stk Imovane igjen. Kan jeg ta 20 mg Vallergan og 3.75 mg Imovane i fire netter framover..? Eller hvordan forvalter jeg det jeg har igjen best mulig? Skal slutte helt med Imovane.

Takknemlig for svar. :-)

Anonymkode: 0b7fa...420

Du dør ikke uansett hvilket alternativ du velger. Det kan du ta med ro.

Men hvis jeg var deg ville jeg tatt 20 mg Vallergan, og hatt Imovane i reserve i tilfelle vanskelige netter. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Enig med ISW.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...