Gå til innhold

AD

stjernestøv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke AD har minst bivirkninger og virker fortest? Prøvde jo cipralex en gang og ble så dårlig, var som å ha migrene hver dag så jeg sluttet. Fluoxetin tar jo evigheter før det virker, men ingen bivirkninger. Har tatt andre og men det er mange år siden, husker ikke hva det var. Hva ville du anbefalt NHD? 

Skrevet

Eller går dette over av seg selv?

Skrevet
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Wellbutrin har ikke så grusom trackrecord. 

Og det betyr?

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og det betyr?

At den ikke er blant medisinene som kommer verst ut når det gjelder bivirkninger. Om man plages av angst ved siden av depresjon, kan imidlertid Wellbutrin gjøre vondt verre. 

Skrevet
5 minutter siden, Janus30 skrev:

At den ikke er blant medisinene som kommer verst ut når det gjelder bivirkninger. Om man plages av angst ved siden av depresjon, kan imidlertid Wellbutrin gjøre vondt verre. 

Ok. Jeg har jo angst. Får vel tilbake på fluoxetin da. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har jo angst. Får vel tilbake på fluoxetin da. 

Hvilken medisin som passer deg best nå, er det behandlerne dine som må vurdere. De kan se på både sykehistorien din og nåværende plager når de velger medikamenter. 

Skrevet
Akkurat nå, Janus30 skrev:

Hvilken medisin som passer deg best nå, er det behandlerne dine som må vurdere. De kan se på både sykehistorien din og nåværende plager når de velger medikamenter. 

Ja, men kan jeg stole på det? Har jo valgt ut medikamenter selv de siste årene. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, men kan jeg stole på det? Har jo valgt ut medikamenter selv de siste årene. 

Hva med brintellix?

Skrevet
2 minutter siden, tilstede skrev:

Hva med brintellix?

Den har jeg ikke prøvd før, er det bra saker? Da kan jeg jo spør om det. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den har jeg ikke prøvd før, er det bra saker? Da kan jeg jo spør om det. 

Ja jeg synes den er bra, og den skal ikke ha for mange bivirkninger heller for de fleste. Men det vil jo alltid være litt individuelt som du jo vet.

Skrevet
3 minutter siden, tilstede skrev:

Ja jeg synes den er bra, og den skal ikke ha for mange bivirkninger heller for de fleste. Men det vil jo alltid være litt individuelt som du jo vet.

Ja får se, går jo an p prøve. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja får se, går jo an p prøve. 

Ja når du er så deprimert som du er nå og tenker på døden så er det nærliggende og i det minste prøve ut all den hjelpen en kan få medikamentelt. At det tar tid før det virker betyr bare at det er desto viktigere å komme i gang med det asap. Slik at du raskest mulig kan få det bedre.

Klem

Skrevet
1 minutt siden, tilstede skrev:

Ja når du er så deprimert som du er nå og tenker på døden så er det nærliggende og i det minste prøve ut all den hjelpen en kan få medikamentelt. At det tar tid før det virker betyr bare at det er desto viktigere å komme i gang med det asap. Slik at du raskest mulig kan få det bedre.

Klem

Ja. Kanskje jeg har vært deprimert lenger enn jeg tror, de har jo snakket om innleggelse endel ganger nå. Får se hva det blir til da. 

Takk for klemmen, sender en i retur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...