Gå til innhold

Den snille venstresiden og den slemme høyresiden

Anbefalte innlegg

Hvorfor fremstilles alltid politikere fra venstresiden som snille og gode av pressen, mens politikere fra høyresiden fremstilles som slemme monstre?

Er det slik i virkeligheten, eller er pressedekningen helt skev?

Bare tenker på Trump som ble gjort til monster lenge før han ble innsatt som president. Omaba derimot ble behandlet helt annerledes, han fikk til og med fredsprisen etter å ha sittet mindre enn ett år som president. I ettertid har det vist seg at Omaba har vært den presidenten som har vært mest bombeglad. I 2016 alene slapp USA 26000 bomber over ni forskjellige land. De aller fleste av dem land USA ikke har noen formell krigserklæring mot, og Obama utførte dronedrap 10 ganger oftere enn forgjenger Bush.

Anonymkode: 8aa5f...91f

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Man (media) har politisk korrekte meninger, også er det populistiske søppelmeninger som de "onde" fordosfulle folkene har. Media de tar de politisk korrekte sin side.

På journalistenes storting, har FRP ingen mandat. Dette er velkjent da det var en gallup tatt blandt journalister. Samtidig fikk ett mikroparti som Rødt stor opsluttning og mange mandat.

I dag for eksempel, så så jeg på nyhetene  att i 10 EU land så ville over halvparten ha helt stopp på muslimsk innvandring. Dette ble en liten notis på de tidlige nyhetene, og ikke nevnt i det hele tatt på hovedsendingene til NRK og TV2.

Endret av Worrysome plenty
Gjest Maggie55

Jeg tenker bare at jeg har inntrykk av at også folk flest er mye flinkere til å klage i bre dager hvis det er noe på alle livets områder og det synes jeg er et positivt utviklingstrekk som jeg husker det var i gamle dager

Håper det engang kommer forhenværende at folk ikke blir veiet etter hvor mye de bidrar med i skattepenger eller status omde har en god sak

Det må jo være i forvaltningens interesse å ta til seg og lære av klager så lenge de ikke bevislig går ut over de ansattes helse eller annet

Det burde være mere tilsyn med ting kanskje også rettsanvendelsen synes jeg

Det burde vært rimeligere å få prøvet tvister for rettsapparatet kanskje eller lettere å få hjelp til dette

Ikke det på åttitallet gikk det en person rundt på sykehuset å hjalp pasienter med å skrive klagebrev

Kanskje en slik ordning burde tilbake

Jeg bare undrer Uansett jeg synes det er bra om trenden i dag at "folk flest står mer på krava"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...