Gå til innhold

NHD: finnes det regler for dette ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en som kommer godt overens med folk flest. Det overrasket meg veldig at jeg fikk et så anstrengt forhold til min psykolog. Det fungerte bare ikke og jeg ble dårligere i løpet av de 1,5 år jeg gikk til henne. Da jeg tok dette opp med psykologen ble hun sint og avsluttet behandlingen helt brått. Jeg brukte lang tid på å bearbeide dette og får enda angst hvis jeg ser noen som ligner på henne. Har også vært i samtale med tre andre terapeuter opp gjennom årene der jeg ikke har hatt noe problemer med forholdet.

Nå begynner min datter på 18 år på samme DPS som jeg gikk på og har fått samme psykolog som jeg hadde der. Dette går veldig inn på meg. Gir meg mye angst og bekymring. Kan hennes negative erfaring med meg påvirke hennes bilde av min datter og vurdering av hennes oppvekst .....??.... jeg er redd!!  ( jeg har ikke noe å skjule men jeg stoler IKKE på denne psykologen.)

Finnes det regler for dette ???

Anonymkode: 9c19e...b16

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

For det første var hennes reaksjon svært uprofesjonell. Det gjør din bekymring berettiget vedr om det vil påvirke din datters behandling negativt.

Jeg synes du bør snakke med DPS-leder evt leder for poliklinikken.

Klare regler kjenner jeg ikke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...