AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Hvordan bli vurdert som suicidal? Jeg vil tvangsinnlegges på psykiatrien. Anonymkode: 27ce4...37b 0 Siter
emilie321 Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bli vurdert som suicidal? Jeg vil tvangsinnlegges på psykiatrien. Anonymkode: 27ce4...37b Hvorfor vil du tvangsinnlegges? Føler du at det er tryggere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, emilie321 skrev: Hvorfor vil du tvangsinnlegges? Føler du at det er tryggere? Ja. Anonymkode: 27ce4...37b 0 Siter
emilie321 Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 27ce4...37b Før gikk det an å skrive under på at sykehuset kunne holde en tilbake i opptil 3 uker. Skulle tro at det også gikk idag. Hadde det vært et alternativ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 49 minutter siden, emilie321 skrev: Før gikk det an å skrive under på at sykehuset kunne holde en tilbake i opptil 3 uker. Skulle tro at det også gikk idag. Hadde det vært et alternativ? Det er en regel som kun er tenkt for rusmisbrukere for å holde den til abstinensene gir seg. Jeg tviler på at du finner et sykehus/DPS som er villig til å skrive en slik kontrakt. 0 Siter
emilie321 Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 18 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er en regel som kun er tenkt for rusmisbrukere for å holde den til abstinensene gir seg. Jeg tviler på at du finner et sykehus/DPS som er villig til å skrive en slik kontrakt. Takk for oppklaringen Da håper jeg virkelig at det var annerledes for mange år siden for jeg har aldri vært rusmisbruker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 3 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er en regel som kun er tenkt for rusmisbrukere for å holde den til abstinensene gir seg. Jeg tviler på at du finner et sykehus/DPS som er villig til å skrive en slik kontrakt. Denne reagerte jeg litt på. Akuttenheten på DPS har flere ganger spurt om jeg ønsker å innlegges på frivillig tvang. Er diagnostisert med EUPF. Har ingen rusproblematikk Anonymkode: 1c54f...94b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 Javel. Det er slik denne lovparagrafen er tenkt. Men om det funker for deg,.... så hvorfor ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 9. februar 2017 Skrevet 9. februar 2017 5 timer siden, emilie321 skrev: Takk for oppklaringen Da håper jeg virkelig at det var annerledes for mange år siden for jeg har aldri vært rusmisbruker. Reglene var annerledes før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.