Tvetydig87 Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har bipolar type 2, og skal nå utredes for ADD i tillegg. Har kommet frem til at jeg alltid har hatt dårlig konsentrasjon og hukommelse og dette er da tilstede også når jeg er stabil i perioder. Alle diagnosekriteriene stemmer. Skal inn til utredning i april, men det jeg lurer på, tar det lang tid? Er det vanskelig å få ADD-diagnosen når man er bipolar i tillegg? Er det hensiktsmessig å ta med en slags erklæring fra familie, arbeidsgivere og venner som et slags vitnemål? Jeg er ikke i jobb nå pga dårlig korttidshukommelse... 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 25 minutter siden, Tvetydig87 skrev: Jeg har bipolar type 2, og skal nå utredes for ADD i tillegg. Har kommet frem til at jeg alltid har hatt dårlig konsentrasjon og hukommelse og dette er da tilstede også når jeg er stabil i perioder. Alle diagnosekriteriene stemmer. Skal inn til utredning i april, men det jeg lurer på, tar det lang tid? Er det vanskelig å få ADD-diagnosen når man er bipolar i tillegg? Er det hensiktsmessig å ta med en slags erklæring fra familie, arbeidsgivere og venner som et slags vitnemål? Jeg er ikke i jobb nå pga dårlig korttidshukommelse... Når jeg ble utredet for ADHD var det inkludert intervju av moren min ang oppveksten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.