Gå til innhold

NHD: Nedtrappingsspm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å fatte meg i korthet, som du sikkert har lest i andre innlegg har jeg trappet ned på Rivotril i 8mnd, nå nede i 0.47mg ned ifra 2mg.

For 10 dager siden hadde jeg det så ufattelig ille at jeg tok en 0.5mg tablett ekstra, klarte etter dette å gå en tur rundt kvartalet og var innom en kafe, noen jeg ikke har gjort på de siste 4-5mnd.

Spørsmålet mitt er om det ødelegger nedtrappingen om jeg tar 0.5mg en gang hver 7.-10. dag?.

Har også fått en psykiatrisk sykepleier som skal hjelpe meg med kognetiv eksponering så jeg jobber veldig med angsten.

Høres dette greit ut?, har dagelig ufattelig angstanfall som ofte varer 8 timer om gangen og bare vite at man en gang i blandt kan få litt pause hjelper veldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...