Gå til innhold

Spm til dere som bruker eller har brukt Vallergan.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer tar det fra du tar tabletten(e) til det virker? Og hvor mange mg bruker/har du brukt?

Jeg vet dette varierer fra person til person, men spør av nysgjerrighet da jeg skal starte med medisinen i helga.

:)

Anonymkode: 6353d...4f1

Skrevet

Min erfaring er at Vallergan er bedre til hjelp for å oppnå sammenhengende søvn enn som innsovingsmedisin. Har selv både hatt problemer med å sovne og med at jeg våkner midt på natten og sliter med å sovne igjen, selv om jeg er langt fra uthvilt. Tar jeg Vallergan har jeg  sjelden problemer med å sovne igjen.

Selv har jeg bare tatt en tablett, en bekjent sier han må minst to for å ha noen virkning. Til gjengjeld er han så sløv dagen derpå at han ikke tør ta dem (må være våken på jobb).

Jeg tar den 2-3 timer før leggetid.

Anonymkode: a5251...1d4

Skrevet

Min erfaring stemmer godt med det brukeren over her beskriver. 

Anonymkode: d1a35...344

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange timer tar det fra du tar tabletten(e) til det virker? Og hvor mange mg bruker/har du brukt?

Jeg vet dette varierer fra person til person, men spør av nysgjerrighet da jeg skal starte med medisinen i helga.

:)

Anonymkode: 6353d...4f1

Da jeg brukte det,  tok jeg 10 - 50 mg. 1-3 timer før jeg la meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...