AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Hvor mange timer tar det fra du tar tabletten(e) til det virker? Og hvor mange mg bruker/har du brukt? Jeg vet dette varierer fra person til person, men spør av nysgjerrighet da jeg skal starte med medisinen i helga. Anonymkode: 6353d...4f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Min erfaring er at Vallergan er bedre til hjelp for å oppnå sammenhengende søvn enn som innsovingsmedisin. Har selv både hatt problemer med å sovne og med at jeg våkner midt på natten og sliter med å sovne igjen, selv om jeg er langt fra uthvilt. Tar jeg Vallergan har jeg sjelden problemer med å sovne igjen. Selv har jeg bare tatt en tablett, en bekjent sier han må minst to for å ha noen virkning. Til gjengjeld er han så sløv dagen derpå at han ikke tør ta dem (må være våken på jobb). Jeg tar den 2-3 timer før leggetid. Anonymkode: a5251...1d4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Min erfaring stemmer godt med det brukeren over her beskriver. Anonymkode: d1a35...344 0 Siter
Villanda Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange timer tar det fra du tar tabletten(e) til det virker? Og hvor mange mg bruker/har du brukt? Jeg vet dette varierer fra person til person, men spør av nysgjerrighet da jeg skal starte med medisinen i helga. Anonymkode: 6353d...4f1 Da jeg brukte det, tok jeg 10 - 50 mg. 1-3 timer før jeg la meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.