Gå til innhold

Til NHD eller andre med erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 75mg quetipan om kvelden for søvn og depresjon.  Men nå har jeg nesten forsovet meg en hel uke fordi jeg har vært så trøtt om morgenen, ikke av depresjonen, men av medisinen. Har lyst til å trappe ned til 50mg, men er da redd for at jeg kan bli mer depressiv. Spørsmålet mitt er om det er stor sjanse for å bli det av å gå ned 25 mg? Bruker også brintellex 15mg, men tror ikke det er dem som gjør meg så trøtt. Tar også den på kveldstid. Kan ikke ta quetipanen tidligere enn kl. 10.00 pga. Min eldste sønn på 14. Han må være i seng før jeg tar dem da jeg har blitt litt halvrusa av dem, sjanglete og rar. (Han kommenterte dette en gang). 

Anonymkode: 06912...d2c

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror du trygt kan gå ned til 50 mg.

Skrevet

Bruker Kventapin/Seroquel selv til å sove og mest roe ned angsten. Etterhvert vil du bli mindre sløv av den, så ta tiden til hjelp. :) Psykiateren lar meg styre som jeg vil med det. 25mg slo meg ut før, nå tåler jeg 100mg. Lykke til :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...