AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 Bruker Vallergan 10 mg, men trenger _litt_ til uten å bli dopa i morgen.. Tenkte ta 15 mg, men kan jeg dele en tablett.. Ja, vet de er bittesmå.. Men hvis jeg får til? Anonymkode: 77f47...201 0 Siter
Villanda Skrevet 10. februar 2017 Skrevet 10. februar 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker Vallergan 10 mg, men trenger _litt_ til uten å bli dopa i morgen.. Tenkte ta 15 mg, men kan jeg dele en tablett.. Ja, vet de er bittesmå.. Men hvis jeg får til? Anonymkode: 77f47...201 Kan du sikkert, men det er nok ingen garanti for at virkestoffet er jevnt godet i tabletten. Så du vet ikke sikkert at 1/2 tbl. inneholder 5 mg. Tror jeg. Endret 10. februar 2017 av Villanda 0 Siter
nlight Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 Alle vanlige tabletter som ikke er depot er ufarlige å dele. Å dele deopttabletter(at virkestoffet skilles gradvis ut) fører til at man får for mye noe som kan resultere i alvorlige konsekvenser. Samtidig stemmer det Villanda sier og fint at du spør! 0 Siter
Villanda Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 11 timer siden, nlight skrev: Alle vanlige tabletter som ikke er depot er ufarlige å dele. Å dele deopttabletter(at virkestoffet skilles gradvis ut) fører til at man får for mye noe som kan resultere i alvorlige konsekvenser. Samtidig stemmer det Villanda sier og fint at du spør! For å oppnå ønsket virkning, er det heller ikke noe smart å dele Enterotabletter. Så vidt jeg vet gjelder det ingen psykofarmaka, men i tilfelle noen her bruker andre slags tabletter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.