Gå til innhold

Blir man psyk av å se på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Sikkert. Hitler like vel korpsmusikk.

Anonymkode: 7a918...310

Korpsmusikk handler egentlig om krig.

Anonymkode: 4e78c...f52

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange psykopater i bedehusene.

Just sayin'---

Jo,  men jeg tror det er flere i metallen.

Skrevet
4 minutes ago, Naivja said:

Nei jeg tror det er helt motsatt altså, men det kan jeg ikke bevise såklart.

Tror psykopater ofte tiltrekkes steder hvor det er "svake" de kan manipulere.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror det er helt motsatt altså, men det kan jeg ikke bevise såklart.

Tror psykopater ofte tiltrekkes steder hvor det er "svake" de kan manipulere.

Høres ganske logisk ut i grunnen. 

Skrevet

Kjenner forresten en som kan defineres som psykopat, han råner rundt med Celine dion på, Hehe 

Skrevet
9 minutter siden, Naivja skrev:

Det vet jeg ingen ting om.

Men metal fans skal visstnok være smarte.

https://www.theguardian.com/music/musicblog/2007/mar/21/whymetalfansarebrainier

Why metal fans are brainier

A disproportionate number of bright students listen to metal. No wonder - it's difficult, erudite and still the voice of the outsider.

Metal no longer concerns itself with silver spandex strides and songs about dragons. Instead it manages to be challenging and uncommercial, exactly the kind of thing a kid who stands apart from the mainstream would find appealing. It's noisier than it ever was and it takes effort to understand it. If you're a Mensa member whose best friend is a book of scientific equations then it's no surprise that you might fall in love with a band whose rhythmic tendencies are the musical equivalent of Einstein's theory of relativity

Skrevet
14 minutter siden, Naivja skrev:

Metal fans har mye til felles med fan av klassisk musikk.

http://www.metalinjection.net/latest-news/metal-science/science-proves-metal-fans-and-classical-fans-are-identical-personality-wise

Science Suggests Metal Fans And Classical Fans Are Identical Personality-Wise

What's the difference between the dude in the suit headed over to Carnegie Hall to hear a symphony and the ragged metal head wearing a Mayhem t-shirt and crusty, torn black jeans he bumps into on the way? Nothing, apparently. A new study done by scientists over at Heriot-Watt University in Edinburgh has devled into proving that classical fans and metal fans are deep down very similar people, according to an interview done by The Guardian.

"The general public has held a stereotype of heavy metal fans being suicidally depressed and a danger to themselves and society in general," explained Adrian North, the professor who led the study. "But they are quite delicate things."

Metal fans, like classical listeners, tend to be creative, gentle people, at ease with themselves. "We think the answer is that both types of music, classical and heavy metal, have something of the spiritual about them — they're very dramatic — a lot happens," North said to the BBC.

Personally, I think this makes a lot of sense. Classical fans are very, very knowledgeable just like metal fans are about what they're listening to, who they're listening to, what was done when, etc.

Skrevet
11 minutes ago, Naivja said:

Kjenner forresten en som kan defineres som psykopat, han råner rundt med Celine dion på, Hehe 

For meg virker det "lurt" å fremstå som en slik følsom kjærlighetsfyr.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korpsmusikk handler egentlig om krig.

Ja, det har jo basis i militærmusikken.

Skrevet

Ok. Da er du sikkert mer intelligent en meg. 😊. Jeg er då dum at jeg ikke forstår at grov vold har med kreativitet og intelligens og gjøre. 
Egentlig tror jeg ikke du er helt ærlig , du får det til å høres så fint ut men egentlig appellerer det til noe i deg som du ikke vil innrømme. 
Syns mange av dine uttalelser innpå her viser både fordommer og forakt. 
Da vil jeg heller være vanlig intelligent ... 

Anonymkode: d4122...814

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ok. Da er du sikkert mer intelligent en meg. 😊. Jeg er då dum at jeg ikke forstår at grov vold har med kreativitet og intelligens og gjøre. 
Egentlig tror jeg ikke du er helt ærlig , du får det til å høres så fint ut men egentlig appellerer det til noe i deg som du ikke vil innrømme. 

Her var det mye rart.

Skrevet

Du stiller et spørsmål i starten av tråden men avfeier alle svar. Du er ikke intressert i å høre hva andre mener om saken men vil påtvinge oss dine meninger om metall. Så du startet ikke denne tråden for å få svar på spørsmålet ditt... Du mener selv overlegent å vite svaret . 

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Du stiller et spørsmål i starten av tråden men avfeier alle svar. Du er ikke intressert i å høre hva andre mener om saken men vil påtvinge oss dine meninger om metall. Så du startet ikke denne tråden for å få svar på spørsmålet ditt... Du mener selv overlegent å vite svaret . 

Dette stemmer ikke. Jeg setter pris på svar i debatten, og jeg forholder meg til dem på en saklig måte. Men når du skriver slike useriøse ting som du gjør (f.eks. at jeg liker grov vold, er overlegen, og at jeg skal ha sagt jeg er mer intelligent enn deg, slik at du insinuerer at det er motsatt), så gidder jeg ikke engasjere meg.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. Jeg setter pris på svar i debatten, og jeg forholder meg til dem på en saklig måte. Men når du skriver slike useriøse ting som du gjør (f.eks. at jeg liker grov vold, er overlegen, og at jeg skal ha sagt jeg er mer intelligent enn deg, slik at du insinuerer at det er motsatt), så gidder jeg ikke engasjere meg.

Det blir  vell lett å missforstå når man skriver på nett. Spesiellt når det er anonymt og man mister litt tråden i hvem som skrivet hva. Kanskje jeg trakk litt forhastede konklusjoner om deg. Du er sikkert en helt grei person. Jeg pleier å komme overens med folk og vi hadde sikkert hatt en interessant prat om det hadde vært " face to face". Ha en god helg og kos deg med musikken din. Jeg elsker musikk og det er ikke alltid så lett å forklare hvorfor noe treffer mer .... 

Skrevet

Dette er jo bare skuespill ... .........

De som blir dårlige av å se slikt er litt "psyke" altså tåler litt lite evt forstår ikke at det bare er tull og ikke ekte

Det finnes ekte versjoner også, på internett med drap og lik og diverse slemme aktiviteter fra virkeligheten som er lagret på film

De som nyter å se slikt, de er nok litt "psyke", men ikke nødvendigvis nok for å få diagnose. Men det er nok ikke tittingen som gjør deg psyk, det er mer et symptom på psykdommen du allerede har

Håper dette var oppklarende

Hilsen en som har sett mye rart på interwebben, og ikke bare skuespill ...  ;) 

Anonymkode: f895b...863

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du forstår deg på sub-genren metall. DOL-fruer gjør gjerne ikke det.

Skrevet

Helt greit. Kan gjerne innrømme det. Googlet faktisk denne vokalisten . Er ganske kjent person og en ganske vanlig fyr. Han vil provosere og han klarte jo å provosere meg😊. Men skulle tro at en som liker denne musikken skulle tåle at folk da blir provosert .... siden det er litt målet liksom... 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det blir  vell lett å missforstå når man skriver på nett. Spesiellt når det er anonymt og man mister litt tråden i hvem som skrivet hva. Kanskje jeg trakk litt forhastede konklusjoner om deg. Du er sikkert en helt grei person. Jeg pleier å komme overens med folk og vi hadde sikkert hatt en interessant prat om det hadde vært " face to face". Ha en god helg og kos deg med musikken din. Jeg elsker musikk og det er ikke alltid så lett å forklare hvorfor noe treffer mer .... 

Ja, det er som en sier over her, bare "skuespill". Tror ikke blodet spruter veggemellom på ordentlig, det er vel en inspirasjon fra Tarantino, en populær og anerkjent filmskaper.

Btw. det er minst to metalheads her. Eller det er kanskje bare meg, avhengig av hvordan man ser det. Han andre hører vel også på Griegg.

Skrevet

Denne blir man garantert psyk av! 

Skrevet

Hvem spør, og hvem svarer hvem om hva nå egentlig? Hvorfor på død og liv skrive som anonym bruker? Et nick er like anonymt det. Blir bare kaos ellers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...