Gå til innhold

MØRKT MERKE MELLOM PUPPENE

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror virkelig ikke dette er riktig sted å legge dette ut,men jeg tar et forsøk. unnskyld om det er feil sted.

jeg har hatt en del smerter fra mage og opp til rygg og bryst. ikke selve puppene men inni kroppen liksom. rundt hjerte område. nå merket jeg et mørkt merke mellom puppene og det skremmer meg meget. skal til legen over helgen men jeg hadde håpet jeg kunne høre fra noen her om dette er noe jeg burde bekymre meg over eller kan ta det med ro. med tanke på smertene. harvært hos legen en gang tidligere angående smerte i bryst. da forklarte han at siden jeg ikke går rett i ryggen får jeg smerter. men jeg blir virkelig bekymret. unnskyld om dette er feil tråd og feil side men alt av ting dere kanskje vet ville hjulpet meget. 

hilsen jente 17

IMG_5929.JPG

Anonymkode: 99b4d...cc9

ObservingSnailReproduction
Skrevet

Det er veldig feil sted..

Skrevet

Hei . Jeg har selv en datter som bekymrer seg lett for ting. De smertene du beskriver kan rett og slett være kroppen sin reaksjon på bekymring og angst. Det kan  være muskelsmerter eller rett og slett luft i magen ol. Kanskje du trenger å undersøke magen din litt. 

Det merket du viset på bildet ser ut som et blåmerke. Har du trykket eller gnadd mye på dette området for å undersøke denne smerten ?? . 

Syns du skal forklare legen din akkurat det du har skrevet her. Så han forstår dine bekymringer. Skriv  ned hva du vil spørre legen om . 

Jeg kan jo ikke stille en diagnose over nett og vet jo ikke hva som feiler deg men er ganske sikker på at du kan slappe helt av. 

Lykke til hos legen. 

Anonymkode: 34f0e...aa3

Skrevet

Trang bh kanskje? Vond rygg kan også gi smerter på fremsiden av kroppen, kanskje du burde få en fysioterapeut dersom du sliter med holdningen? Lykke til hos legen og prøv å nyte helgen og ikke tenke så mye på dette!:)

Anonymkode: ab4e7...f8a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...