Gå til innhold

Hvordan klare å elske seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller i det minste å like seg selv, når man har gjort dumme valg i livet. Jeg gjorde noe utrolig dumt da jeg var 18,19 år og jeg kommer ikke over det. Jeg hater meg selv for det. Jeg hadde antageligvis ikke fått fengselsstraff for det jeg gjorde, men det var ikke bra.

Anonymkode: a829d...589

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller i det minste å like seg selv, når man har gjort dumme valg i livet. Jeg gjorde noe utrolig dumt da jeg var 18,19 år og jeg kommer ikke over det. Jeg hater meg selv for det. Jeg hadde antageligvis ikke fått fengselsstraff for det jeg gjorde, men det var ikke bra.

Hvor lenge siden er dette?

Anonymkode: 7c537...230

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også gjordt noen veldig dumme ting i livet. Jeg straffet meg selv ved å forakte meg selv og ble deprimert. Følte at jeg ikke fortjente glede og gode ting. Skyldfølelsen holdt på å " spise " meg opp. 

Jeg klarte etter lang tids terapi å fortelle akkurat å fortelle hva som skjedde. Det var godt å få sagt det og plutselig var det lettere å leve med. Jeg kan nå akseptere dette som en del av min historie men det virker ikke inn på livet mitt i dag lenger.

Alle kan gjøre feil . Det finnes tilgivelse for alt. Og det at du oppriktig angrer viser jo at du ikke er noe dårlig menneske . 

Anonymkode: 2e5e6...5fc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...