Gå til innhold

Hva er sinne og irritabilitet tegn på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært lite sinnt i mitt liv. En gang jeg var i terapi da livet virkelig gikk meg imot sa terapeuten at jeg måtte bli sinnt. Jeg kunne ikke hente frem den følelsen.... Var bare vondt i brystet...Har vært psyk noen år og er så irritabel og sint for tiden . Umulig å være i hus med. Men samtidig sitter gråten i halsen ... jeg føler meg hjelpeløs, redd og missforstått....

Hva er egentlig irritablitet og sinne tegn på i psykiatrien ???.

Anonymkode: f506c...d98

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I dette tilfellet er det sannsynligvis et symptom på depresjon.

Skrevet
15 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

I dette tilfellet er det sannsynligvis et symptom på depresjon.

Kan nok stemme det..  blir  sliten av mennesker og vil bare sove.  Kan man bli dårligere i etter to mnd med brintellix ? . 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan nok stemme det..  blir  sliten av mennesker og vil bare sove.  Kan man bli dårligere i etter to mnd med brintellix ? . 

Jeg ble veldig irritabel i starten på brintellix. Men det gav seg etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...