AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 Jeg har vært lite sinnt i mitt liv. En gang jeg var i terapi da livet virkelig gikk meg imot sa terapeuten at jeg måtte bli sinnt. Jeg kunne ikke hente frem den følelsen.... Var bare vondt i brystet...Har vært psyk noen år og er så irritabel og sint for tiden . Umulig å være i hus med. Men samtidig sitter gråten i halsen ... jeg føler meg hjelpeløs, redd og missforstått.... Hva er egentlig irritablitet og sinne tegn på i psykiatrien ???. Anonymkode: f506c...d98 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 I dette tilfellet er det sannsynligvis et symptom på depresjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 15 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: I dette tilfellet er det sannsynligvis et symptom på depresjon. Kan nok stemme det.. blir sliten av mennesker og vil bare sove. Kan man bli dårligere i etter to mnd med brintellix ? . Anonymkode: f506c...d98 0 Siter
tilstede Skrevet 11. februar 2017 Skrevet 11. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan nok stemme det.. blir sliten av mennesker og vil bare sove. Kan man bli dårligere i etter to mnd med brintellix ? . Anonymkode: f506c...d98 Jeg ble veldig irritabel i starten på brintellix. Men det gav seg etter hvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.