Elisabeth36 Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 Min lege og min psykolog fortalte meg at man kunne få et slags utslett ut av angst. Dette var jeg ikke klar over. Beskrev det som lignende atopisk eksem. Kan du NHD forklare nærmere dette? Det er ingenting som forundrer meg om angst lenger. Kan få de utroligste symptomene tydeligvis. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 http://www.notmywar.com/hva-er-sammenhengen-mellom-elveblest-og-stress/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 Skrevet 12. februar 2017 10 timer siden, Elisabeth36 skrev: Min lege og min psykolog fortalte meg at man kunne få et slags utslett ut av angst. Dette var jeg ikke klar over. Beskrev det som lignende atopisk eksem. Kan du NHD forklare nærmere dette? Det er ingenting som forundrer meg om angst lenger. Kan få de utroligste symptomene tydeligvis. Enig lærer nye ting hver dag, har nylig fått vondt i tenna når jeg har veldig angst :(. Anonymkode: 559ab...949 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.