Gå til innhold

Syns du livet er meningsløst?

Syns du livet er meningsløst?  

7 stemmer

1. 1. Syns du livet er meningsløst?

• JA
      5
    • NEI
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Nei men det er helt til holdent et viljestyrt svar

Men jeg tror det er så enkelt som at mange blir syke i våre dager både psykisk og ikke psykisk på grunn av den komplette tingliggjøring vi opplever

De politiske belastninger i dag er også de største av alle og jeg tenker ikke skatten

innlagtonline
7 timer siden, Maggie55 skrev:

Nei men det er helt til holdent et viljestyrt svar

Men jeg tror det er så enkelt som at mange blir syke i våre dager både psykisk og ikke psykisk på grunn av den komplette tingliggjøring vi opplever

De politiske belastninger i dag er også de største av alle og jeg tenker ikke skatten

Bare nysgjerrig, har du noen sykdommer eller psykdommer?

On topic, ja jeg synes hele greia er ganske meningsløst, for min egen del tror jeg det er fordi jeg ikke får noe positivt utbytte av sosialisering (det virker være hovedmomentet som gir folk mening, å føle at en er viktig for andre mennesker og ha meningsfulle forbindelser med andre mennesker), samt at å "oppnå" ting type studier eller "milestones" på jobb etc gir meg ingen glede eller mening det er bare "whatever" lizzom. Så tror jeg mangler noen ting i hjernen som gjør at ting føles ganske meningsløst egentlig

Endret av innlagtonline
Gjest Maggie55

I dag bedre dag Satt nå å hørte litt av et foredrag om Darwin på radio Gjorde så godt for hodet selv om forferdelig skremmende å høre enda mer om lobotomi

Men en engasjert fagperson som setter tingene på plass er utrolig tilfriskende for gamle hjerneceller

Husket helt feil om Aristoteles Det var Newton som var han med eplet MenAristoteles var visst ikke helt uinteressert i epler han heller har jeg hørt Synes personlig best om Aristoteles fordi han var mer lik Sokrates husker jeg Husker ellers ikke så mye om forberedende prøver utover om at jeg drøftet sammen med 800 andre personer i en svær sal om normalt egentlig var så normalt

Husker jeg la inn et godt ord for dem som ikke ble ansett å være normale dengang

Sandkssens logikk var ellers den som dro mest ned

Var bare glad jeg stod til eksamen å kunne rykke vider

Men det er så utrolig godt å høre et godt foredrag selv om jeg ikke er noen akademiker i dag

Håper dette blir en god dag

Skriver selv litt men får lett etiske anfektelser da jeg er redd noen skal finne på å prøve å gjøre det samme sompersonene jeg skriver eller kjenne seg igjen å bli syke og det ønsker jeg ikke

Det er ting og historier som er vanskelig å forkle eller tilsløre noe vel sikkert alle som prøver å ta pennen fatt støter på selv om sviende fiction eller grøsser

Må være annet å finne på Mor sover nå stakkar

Mn kunne prøve å skrive om alder

Enkelte hevder jo at fra man fyller 21 år går kroppen bare rett ned i endeløst forfall

Dette er ikke ren teori

Håper det blir en god dag for mor

Da jeg vokste opp snakket man førstfremst at dette var en ide fra handelstandens side for å øke salget sitt

Som barn var jeg GLS i å lave kort også til påske til de gamle

Håper ikke forventningene blir for store til denne dag heller

Men gratulerer og alle gode ønsker også for denne dag

Annonse

Gjest Maggie55

Du jeg innrømmer Jeg har veldig dårlig svie på meningsfulle sosiale forbindelse Dårlig score på så mye igrunnen

Men mye i livet avhenger av hvor man legger grunnlinjene i sine konstruksjoner og målinger

Hvor legger man vinkelen eller snittet når man skal finne ut hvor man selv er i denne verden

Det finnes bare noe for alle tror jegKanskje noe som man er villig til å gjøre alt for å oppnå Feilen i dag føler jeg er at alt Fagelund bare undergraves mer og mer

Ikkw rart føler jeg at jeg aldri kommer helt til klarhet

Mange har problemer med å tolke religiøse bøker eller religiøst liv

Mange befinner seg i en for kaotisk virkelighet til slå aeg til ro med noe

Også mangler det mye på gode livsbetingelser for så mange

Man må jo bare håpe at alle har noen øyeblikk i livet

På den annen side hvor mange ganger i historien har det ikke vært at flertallet ikke hadde rett

Mange oppfatter meg som respektløs det er mitt kors å bære

Som en av mine forhenværende leder sa "Du lar dem ikke dø i synden"

Men av og til kjenner jeg også bare fred

Men så er det alltid noe merkelig rart..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...