Gå til innhold

en psykologstudtent jeg aldri har møtt???

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

er det lurt av psykiatrisk poliklinikken å sette en student på timen min hos psykolog?

Endret av Blomsterfluen
Skrevet
43 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

er det lurt av psykiatrisk poliklinikken å sette en student på timen min hos psykolog?

Det er umulig for oss å svare på. To hoder tenker i blant bedre enn ett. Kanskje denne studenten, som i tillegg trenger å lære og oppleve, kan komme med noen nyttige innspill for din situasjon. 

Blomsterfluen
Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Det er umulig for oss å svare på. To hoder tenker i blant bedre enn ett. Kanskje denne studenten, som i tillegg trenger å lære og oppleve, kan komme med noen nyttige innspill for din situasjon. 

ok. men hun er blitt erstattet istedenfor den proffesjonelle autisme og psykologi spessialisten jeg alltid har gått til, og han vet det meste om meg. tenk om hun setter meg på depotsprøyte på ap, fordi hun tror at jeg har psykose, når jeg egentlig er normal autistisk uten psykdom? (jeg er meeeeget logisk tenkende og løser mange gåter om ting som er merkelig, som om når feks en pose faller fra bordet, så tenker jeg ikke «spøkelser») jeg ser alltid etter, og finner årsake før jeg konkluderer med «spøkelser». når man tenker logisk kan man da vel ikke være psyk?

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

hvorfor blir jeg sendt til PU klinikken når jeg ikke er psykisk utviklingshemmet?

sitat fra timeavtalen:

«Vi minner om tildelt time ---- ved Psykisk utviklingshemmet pol Haugesund, Spesialisert behandling Haugesund.

Vennleg helsing Helse Fonna HF
(Du kan ikkje svare på denne meldinga.)»

Endret av Blomsterfluen
Skrevet
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. men hun er blitt erstattet istedenfor den proffesjonelle autisme og psykologi spessialisten jeg alltid har gått til, og han vet det meste om meg. tenk om hun setter meg på depotsprøyte på ap, fordi hun tror at jeg har psykose, når jeg egentlig er normal autistisk uten psykdom? (jeg er meeeeget logisk tenkende og løser mange gåter om ting som er merkelig, som om når feks en pose faller fra bordet, så tenker jeg ikke «spøkelser») jeg ser alltid etter, og finner årsake før jeg konkluderer med «spøkelser». når man tenker logisk kan man da vel ikke være psyk?

En student har ikke myndighet til den type handlinger, det er din faste behandler som avgjør slikt. 

Jeg vet ikke om dette er nyttig eller ikke, ei heller hvorfor du blir innkalt til PU poliklinikk -svar på det får du ved å spørre dem det gjelder. Jeg tenker at det kan være grunner til at dette (altså timen med studenten) er gjort (slik som møtevirksomhet/sykdom/osv, og i stedet for å miste en gang får du en "reserve". Jeg synes du skal gå med blanke ark og en åpen holdning. 

Jeg synes ikke all verdens av det du tidligere har skrevet her vitner om så mye logikk? Det har vært en god dose konspirasjonsteorier og youtubevideoer om forunderligheter. Uansett, jeg håper timen blir ok for deg, kanskje du til og med kan få noe positivt ut av den. 

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

En student har ikke myndighet til den type handlinger, det er din faste behandler som avgjør slikt. 

Jeg vet ikke om dette er nyttig eller ikke, ei heller hvorfor du blir innkalt til PU poliklinikk -svar på det får du ved å spørre dem det gjelder. Jeg tenker at det kan være grunner til at dette (altså timen med studenten) er gjort (slik som møtevirksomhet/sykdom/osv, og i stedet for å miste en gang får du en "reserve". Jeg synes du skal gå med blanke ark og en åpen holdning. 

Jeg synes ikke all verdens av det du tidligere har skrevet her vitner om så mye logikk? Det har vært en god dose konspirasjonsteorier og youtubevideoer om forunderligheter. Uansett, jeg håper timen blir ok for deg, kanskje du til og med kan få noe positivt ut av den. 

ok. jeg skal møte opp til timen. den er nå på tirsdag. det var logisk at jeg ble redd de youtubekonspirasjonene, for de virket ikke data animerte, og virket så troverdige. men nå vet jeg at det bare var venuspasasjen i 2014 de tullet med og kallte «nibiru» .

eg ringte helsefonna og snakket med hun jeg skal til for å høre hva vi skulle gjøre der, og hun svarte at vi skulle prate om hva som skal skje fremmover.

kalles det å snakke om det som skjer eller ikke skjer fremmover uten at det sies hva timen gjelder i inkallingsbrevet, en psykologi hjelp time?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...