Gå til innhold

Blir det mindre vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker veldig mye på å skade meg selv for tiden. Har aldri gjort det før. Vil det bli litt mindre vondt inni meg da?

Skrevet
49 minutter siden, Karamel skrev:

Jeg tenker veldig mye på å skade meg selv for tiden. Har aldri gjort det før. Vil det bli litt mindre vondt inni meg da?

Kan du "skade" deg på en måte som er hakket mer konstruktiv? Ha et strikk rundt håndleddet og strekk i det gjentatte ganger. Bokse på et tre i skogen, trene i flere timer slik at du sliter deg ut, gå på svømming, gå på ski, løpe i trapper. 

Og om du synes det er vanskelig å snakke om så håper jeg du setter deg ned med et ark og en blyant og skriver ned hva som foregår inni deg, og gir denne lappen til en behandler/lege. 

Skrevet
1 time siden, Karamel skrev:

Ikke at jeg har erfaring med å skade meg for å lindre smerten, men har inntrykk av at det på et vis er vanedannende. Og at det hjelper de første gangene, men etterhvert skaper et større problem enn en hadde i utgangspunktet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...