Gå til innhold

Hva synes du om kjendiser som reklamerer for spillselskaper?

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Er det greit, eller tvilsomt? Jeg synes det er tvilsomt. Hva, om noe har disse selskapene som skor seg på folks undergang, for funksjon?

Selv har jeg ikke spilleproblemer. Og generelt er jeg ikke den som vil ha mer formynderi, men de sidene er jo laget for å loppe folk?

Fortsetter under...

18 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Er det greit, eller tvilsomt? Jeg synes det er tvilsomt. Hva, om noe har disse selskapene som skor seg på folks undergang, for funksjon?

Selv har jeg ikke spilleproblemer. Og generelt er jeg ikke den som vil ha mer formynderi, men de sidene er jo laget for å loppe folk?

Synes det er helt greit. Eneste jeg synes er litt slemt er hvordan det tulles med Verdal'n. 

Det jeg reagerer på, er at Norsk Tipping er så mye mindre farlig for spilleavhengige enn andre bettingsider. Eneste forskjellen er at du taper mer hos Norsk Tipping pga dårligere odds og tilbakebetaling. Mulig de tar et visst samfunnsansvar, men likevel.

Det er ikke sånn at selskapet er "snillere" fordi staten eier det.

Worrisome Plenty

Folk setter seg i bunnløs gjeld. Det er ikke noe problem å spille bort millioner av kroner. Ett eksempel :

http://e24.no/privat/forbrukslaan/tom-58-fikk-2-7-millioner-i-forbrukslaan-naa-er-pengene-spilt-bort/23918076

5 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Folk setter seg i bunnløs gjeld. Det er ikke noe problem å spille bort millioner av kroner. Ett eksempel :

http://e24.no/privat/forbrukslaan/tom-58-fikk-2-7-millioner-i-forbrukslaan-naa-er-pengene-spilt-bort/23918076

Tror vedkommende kunne trenge økonomisk verge.

Gjest Gargamel
12 timer siden, issomethingwrong skrev:

Synes det er helt greit. Eneste jeg synes er litt slemt er hvordan det tulles med Verdal'n. 

Det jeg reagerer på, er at Norsk Tipping er så mye mindre farlig for spilleavhengige enn andre bettingsider. Eneste forskjellen er at du taper mer hos Norsk Tipping pga dårligere odds og tilbakebetaling. Mulig de tar et visst samfunnsansvar, men likevel.

Det er ikke sånn at selskapet er "snillere" fordi staten eier det.

Enig i at staten er slem, men meg ville ikke brukt navnet mitt til å fronte noe sånt, hvis jeg var kjendis.

Gjest Maggie55

En lovlig jobb er en lovlig jobb

På den annen side problemer med spill kan skje alle mennesker så alle former for spill har jeg veldig stor respekt for

Har prøvet å la være å legge inn noe Lotto PR uke men da føles det liksom som noe mangler og det er liksom ikke lørdag Husker bestemor av og til kjøpte lodd i Gullfisken også bar det av sted for å få lysningsbladet hvor trekningsnummerene var trykket Sannsynligheten for å vinne noe er langt under null men vanens makt er veldig stor også har det med klassetilhørighet å gjøre tror jeg

Akademikere advarer ofte mot sånt som tipping er mitt inntrykk

Det er så vanskelig å slutte og det er veldig sant tror jeg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...