Gå til innhold

NHD: litt medisinhjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Etter at jeg begynte med et par medisiner for BP1, har jeg vært veldig forstoppet! Jeg tenkte ikke å ta avføringsmidler så ofte, men kanskje nå og da. Kjøpte Pursennid, og tok 1 tablett en kveld, uten noe særlig effekt. En uke senere tok jeg en tablett som sist, men denne gangen våknet meg om natta med sterke magesmerter og diare. Gikk og la meg igjen etter å ha vært på do, og våknet senere med enda sterkere smerter. Virkelig ille smerter. Svetta masse, var helt skjelven og lurte litt på om jeg kom til å dø, at kroppen ikke skulle tåle påkjenningen. Morgenen etter var jeg helt fin igjen, men er nå redd for å ta avføringsmidler igjen. Kostholdet mitt inneholder allerede mye fiber, så jeg trenger ikke endre noe der. Er vegetarianer. Drikker også mye vann, og trener. Betyr de sterke smertene at jeg ikke bør ta Pursennid igjen? Skal jeg tørre å prøve noe annet? Takker for svar. 

Anonymkode: 683d8...d7b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...