stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 (endret) Jeg var inni en jentes kropp,leste på noe om og om igjen. Tror det var noe heksegreier,var på hyttetur med venninner. Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Så det brente overalt, ute regnet det. Sprang mot døren og de andre ropte på meg, jeg sprang ut i nattkklærne. Var så redd, livredd. Dette var så virkelig at jeg tror noen har opplevd det, det var grusomt Er redd nå, måtte ta to vival. Lurer på hvem den jenta var,det var jo ikke meg men kjente følelsene hennes. Følelsen av å være gal, hun hadde helt mistet kontrollen. Kan man bli psykotisk av xeplion/ap? Før jeg begynte på det nå sist kjente jeg det, jeg var iferd med å miste kontrollen. Det er veldig skummelt, nå ble jeg redd for det igjen. Men jeg har vel kontroll nå som jeg tar ap? Ps: Jeg vet ikke hva dette var... Endret 13. februar 2017 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg var inni en jentes kropp,leste på noe om og om igjen. Tror det var noe heksegreier,var på hyttetur med venninner. Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Så det brente overalt, ute regnet det. Sprang mot døren og de andre ropte på meg, jeg sprang ut i nattkklærne. Var så redd, livredd. Dette var så virkelig at jeg tror noen har opplevd det, det var grusomt Er redd nå, måtte ta to vival. Lurer på hvem den jenta var,det var jo ikke meg men kjente følelsene hennes. Følelsen av å være gal, hun hadde helt mistet kontrollen. Kan man bli psykotisk av xeplion/ap? Før jeg begynte på det nå sist kjente jeg det, jeg var iferd med å miste kontrollen. Det er veldig skummelt, nå ble jeg redd for det igjen. Men jeg har vel kontroll nå som jeg tar ap? Ps: Jeg vet ikke hva dette var... Det var en drøm. Og det kan være ubehagelig nok, men det er ikke virkeligheten. Anonymkode: 9864f...691 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var en drøm. Og det kan være ubehagelig nok, men det er ikke virkeligheten. Anonymkode: 9864f...691 Nei det er det, det var ikke en drøm. Jeg var ute av kroppen i en an kropp, et føltes veldig virkelig. Kanskje det var en test? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det er det, det var ikke en drøm. Jeg var ute av kroppen i en an kropp, et føltes veldig virkelig. Kanskje det var en test? Nei det var nok en veldig livaktig drøm. Anonymkode: 9864f...691 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det var nok en veldig livaktig drøm. Anonymkode: 9864f...691 Å. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Å. Ja. Anonymkode: 9864f...691 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Sov du når dette foregikk eller var du våken? Anonymkode: 58fc9...0c7 0 Siter
laban Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 7 timer siden, stjernestøv skrev: Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Det har i hvert fall ingenting med virkeligheten å gjøre. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva dette var... Drøm, fantasi eller hallusinasjoner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sov du når dette foregikk eller var du våken? Anonymkode: 58fc9...0c7 Jeg følte jeg var ute av kroppen, landet med et rykk og da var jeg bevisst igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 1 time siden, laban skrev: Det har i hvert fall ingenting med virkeligheten å gjøre. Drøm, fantasi eller hallusinasjoner. Men det er jo noen som har det sånn? 0 Siter
laban Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Men det er jo noen som har det sånn? Hvordan "sånn" da? Det er ingen som dreper alle rundt seg og opplever at de blir levende igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, laban skrev: Hvordan "sånn" da? Det er ingen som dreper alle rundt seg og opplever at de blir levende igjen. Når man er psykotisk kan alt skje, man kan tro man har drept dem. Det var jo jeg redd for en stund, måtte sjekke at de pustet når de sov. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Når man er psykotisk kan alt skje, man kan tro man har drept dem. Det var jo jeg redd for en stund, måtte sjekke at de pustet når de sov. Ja, alt kan skje inne i hodet på den som er psykotisk eller som drømmer. Det har ingen ting med virkeligheten å gjøre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, Xtra skrev: Ja, alt kan skje inne i hodet på den som er psykotisk eller som drømmer. Det har ingen ting med virkeligheten å gjøre. Ja det tror de fleste. 0 Siter
laban Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Når man er psykotisk kan alt skje, man kan tro man har drept dem. Ja, men det er fortsatt en form for drøm, fantasi eller hallusinasjoner. Ikke virkelig. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det tror de fleste. Ja, de fleste er heldigvis ikke psyke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 14 minutter siden, laban skrev: Ja, men det er fortsatt en form for drøm, fantasi eller hallusinasjoner. Ikke virkelig. Ok. Eller trance = Endret bevissthetstilstand. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 9 minutter siden, Xtra skrev: Ja, de fleste er heldigvis ikke psyke. Ja heldigvis for det. 0 Siter
laban Skrevet 13. februar 2017 Skrevet 13. februar 2017 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Eller trance = Endret bevissthetstilstand. Ja - for meg inngår det i "en slags drøm, fantasi eller hallusinasjoner". Poenget er at det ikke er virkelig, uansett hva det heter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Skrevet 13. februar 2017 1 minutt siden, laban skrev: Ja - for meg inngår det i "en slags drøm, fantasi eller hallusinasjoner". Poenget er at det ikke er virkelig, uansett hva det heter. Ok. Indianerne røykte jo noe for å få endret bevissthetstilstand, da kunne de f.eks være inni en ørn. Kom tilbake med sannheter til de andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.