Gå til innhold

Hun hadde mistet kontrollen.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var inni en jentes kropp,leste på noe om og om igjen. Tror det var noe heksegreier,var på hyttetur med venninner. Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Så det brente overalt, ute regnet det. Sprang mot døren og de andre ropte på meg, jeg sprang ut i nattkklærne. Var så redd, livredd. Dette var så virkelig at jeg tror noen har opplevd det, det var grusomt Er redd nå, måtte ta to vival. Lurer på hvem den jenta var,det var jo ikke meg men kjente følelsene hennes. Følelsen av å være gal, hun hadde helt mistet kontrollen. Kan man bli psykotisk av xeplion/ap? Før jeg begynte på det nå sist kjente jeg det, jeg var iferd med å miste kontrollen. Det er veldig skummelt, nå ble jeg redd for det igjen. Men jeg har vel kontroll nå som jeg tar ap?

Ps: Jeg vet ikke hva dette var...

Endret av stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg var inni en jentes kropp,leste på noe om og om igjen. Tror det var noe heksegreier,var på hyttetur med venninner. Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Så det brente overalt, ute regnet det. Sprang mot døren og de andre ropte på meg, jeg sprang ut i nattkklærne. Var så redd, livredd. Dette var så virkelig at jeg tror noen har opplevd det, det var grusomt Er redd nå, måtte ta to vival. Lurer på hvem den jenta var,det var jo ikke meg men kjente følelsene hennes. Følelsen av å være gal, hun hadde helt mistet kontrollen. Kan man bli psykotisk av xeplion/ap? Før jeg begynte på det nå sist kjente jeg det, jeg var iferd med å miste kontrollen. Det er veldig skummelt, nå ble jeg redd for det igjen. Men jeg har vel kontroll nå som jeg tar ap?

Ps: Jeg vet ikke hva dette var...

Det var en drøm. Og det kan være ubehagelig nok, men det er ikke virkeligheten.

Anonymkode: 9864f...691

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var en drøm. Og det kan være ubehagelig nok, men det er ikke virkeligheten.

Nei det er det, det var ikke en drøm. Jeg var ute av kroppen i en an kropp, et føltes veldig virkelig. Kanskje det var en test?

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er det, det var ikke en drøm. Jeg var ute av kroppen i en an kropp, et føltes veldig virkelig. Kanskje det var en test?

Nei ;) det var nok en veldig livaktig drøm.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ;) det var nok en veldig livaktig drøm.

Å. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å. 

Ja.

Skrevet

Sov du når dette foregikk eller var du våken?

Anonymkode: 58fc9...0c7

Skrevet
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen.

Det har i hvert fall ingenting med virkeligheten å gjøre.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva dette var...

Drøm, fantasi eller hallusinasjoner. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sov du når dette foregikk eller var du våken?

Anonymkode: 58fc9...0c7

Jeg følte jeg var ute av kroppen, landet med et rykk og da var jeg bevisst igjen. 

Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Det har i hvert fall ingenting med virkeligheten å gjøre.

Drøm, fantasi eller hallusinasjoner. 

Men det er jo noen som har det sånn?

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Men det er jo noen som har det sånn?

Hvordan "sånn" da?  Det er ingen som dreper alle rundt seg og opplever at de blir levende igjen. 

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Hvordan "sånn" da?  Det er ingen som dreper alle rundt seg og opplever at de blir levende igjen. 

Når man er psykotisk kan alt skje, man kan tro man har drept dem. Det var jo jeg redd for en stund, måtte sjekke at de pustet når de sov. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Når man er psykotisk kan alt skje, man kan tro man har drept dem. Det var jo jeg redd for en stund, måtte sjekke at de pustet når de sov. 

Ja, alt kan skje inne i hodet på den som er psykotisk eller som drømmer. Det har ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Ja, alt kan skje inne i hodet på den som er psykotisk eller som drømmer. Det har ingen ting med virkeligheten å gjøre.

Ja det tror de fleste. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Når man er psykotisk kan alt skje, man kan tro man har drept dem. 

Ja, men det er fortsatt en form for drøm, fantasi eller hallusinasjoner.  Ikke virkelig. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det tror de fleste. 

Ja, de fleste er heldigvis ikke psyke.

Skrevet
14 minutter siden, laban skrev:

Ja, men det er fortsatt en form for drøm, fantasi eller hallusinasjoner.  Ikke virkelig. 

Ok. Eller trance = Endret bevissthetstilstand. 

Skrevet
9 minutter siden, Xtra skrev:

Ja, de fleste er heldigvis ikke psyke.

Ja heldigvis for det. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Eller trance = Endret bevissthetstilstand. 

Ja - for meg inngår det i "en slags drøm, fantasi eller hallusinasjoner".  Poenget er at det ikke er virkelig, uansett hva det heter. 

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Ja - for meg inngår det i "en slags drøm, fantasi eller hallusinasjoner".  Poenget er at det ikke er virkelig, uansett hva det heter. 

Ok. Indianerne røykte jo noe for å få endret bevissthetstilstand, da kunne de f.eks være inni en ørn. Kom tilbake med sannheter til de andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...