Gå til innhold

Hun hadde mistet kontrollen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Indianerne røykte jo noe for å få endret bevissthetstilstand, da kunne de f.eks være inni en ørn. Kom tilbake med sannheter til de andre.

Det var nok hallusinasjoner.

Anonymkode: 9864f...691

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok hallusinasjoner.

Ja og hva er hallusinasjoner? Neida vil ikke diskutere :) 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja og hva er hallusinasjoner? 

En hallusinasjon er en sanseopplevelse uten at det foreligger en ytre påvirkning av sanseorganet. F.eks. at du hører og ser ting som ikke eksisterer eller er virkelige.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En hallusinasjon er en sanseopplevelse uten at det foreligger en ytre påvirkning av sanseorganet. F.eks. at du hører og ser ting som ikke eksisterer eller er virkelige.

Tror man kan lukte og, i natt luktet det nymalt på soverommet. Det er ikke nymalt. 

Gjest Gargamel
Skrevet
9 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg var inni en jentes kropp,leste på noe om og om igjen. Tror det var noe heksegreier,var på hyttetur med venninner. Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Så det brente overalt, ute regnet det. Sprang mot døren og de andre ropte på meg, jeg sprang ut i nattkklærne. Var så redd, livredd. Dette var så virkelig at jeg tror noen har opplevd det, det var grusomt Er redd nå, måtte ta to vival. Lurer på hvem den jenta var,det var jo ikke meg men kjente følelsene hennes. Følelsen av å være gal, hun hadde helt mistet kontrollen. Kan man bli psykotisk av xeplion/ap? Før jeg begynte på det nå sist kjente jeg det, jeg var iferd med å miste kontrollen. Det er veldig skummelt, nå ble jeg redd for det igjen. Men jeg har vel kontroll nå som jeg tar ap?

Ps: Jeg vet ikke hva dette var...

Hvis du spør meg så høres det ut som et typisk mareritt.

Jeg vil ikke legge for mye i drømmer,  men mulig drømmen er litt farget av at du er redd for å bli psykotisk og gjøre noe dumt. Hva tror du? Mine drømmer er vissvas, men bekymringer og ting jeg tenker mye på kan snike seg inn. 

Skrevet
9 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det er det, det var ikke en drøm. Jeg var ute av kroppen i en an kropp, et føltes veldig virkelig. Kanskje det var en test?

Huff, nå har du blitt skikkelig syk igjen, tror jeg.

Skrevet
11 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvis du spør meg så høres det ut som et typisk mareritt.

Jeg vil ikke legge for mye i drømmer,  men mulig drømmen er litt farget av at du er redd for å bli psykotisk og gjøre noe dumt. Hva tror du? Mine drømmer er vissvas, men bekymringer og ting jeg tenker mye på kan snike seg inn. 

Leste i et blad at drømmer har alltid et budskap...hvis det var drøm da. Det er det å tyde dem, men jeg er ikke redd for å miste grepet nå. Men var det i natt. 

Skrevet
1 minutt siden, Bokormen123 skrev:

Huff, nå har du blitt skikkelig syk igjen, tror jeg.

Eller får sikkert evner? Er ikke syk nå. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Eller får sikkert evner? Er ikke syk nå. 

Beklager å si det, men du virker ikke frisk fortiden. :ph34r:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det, men du virker ikke frisk fortiden. :ph34r:

Men jeg tar jo ap?

Skrevet

Så lenge man ikke abdiserer sine grunnleggende prinsippet er det alltid noe tror nå jeg

Kanskje hun som jeg trormange jeg vet om har "havnet i klimateriet"

Anonymkode: abf23...d9f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man ikke abdiserer sine grunnleggende prinsippet er det alltid noe tror nå jeg

Kanskje hun som jeg trormange jeg vet om har "havnet i klimateriet"

Anonymkode: abf23...d9f

Det forstod jeg ikke?

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:Men jeg tar jo ap?

Kanskje den ikke har begynt å,virkemennå, kanskje dosen er for lav, kanskje det ikke er riktig medisin?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje den ikke har begynt å,virkemennå, kanskje dosen er for lav, kanskje det ikke er riktig medisin?

Risperdal har jo virket før. 

Skrevet
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg var inni en jentes kropp,leste på noe om og om igjen. Tror det var noe heksegreier,var på hyttetur med venninner. Drepte alle rundt meg fordi de var demoner, men de ble levende igjen. Så det brente overalt, ute regnet det. Sprang mot døren og de andre ropte på meg, jeg sprang ut i nattkklærne. Var så redd, livredd. Dette var så virkelig at jeg tror noen har opplevd det, det var grusomt Er redd nå, måtte ta to vival. Lurer på hvem den jenta var,det var jo ikke meg men kjente følelsene hennes. Følelsen av å være gal, hun hadde helt mistet kontrollen. Kan man bli psykotisk av xeplion/ap? Før jeg begynte på det nå sist kjente jeg det, jeg var iferd med å miste kontrollen. Det er veldig skummelt, nå ble jeg redd for det igjen. Men jeg har vel kontroll nå som jeg tar ap?

Ps: Jeg vet ikke hva dette var...

Hva med deg, Er du redd for å bli gal/miste kontroll?

Skrevet
1 minutt siden, Villanda skrev:

Hva med deg, Er du redd for å bli gal/miste kontroll?

Var redd for det en stund ja, og var redd jeg kom til å drepe noen. Men så begynte jeg jo på xeplion, skulle tro det hjalp. Men da fikk jeg selvmordstanker og stemmer i hodet,har ikke hatt det nå. Det svinger endel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...