Gå til innhold

Hva skjedde egentlig i natt??

Anbefalte innlegg

Kort fortalt, jeg bor sammen med min eks for en liten periode. Vi er blitt enige om at vi kun skal være venner og ikke noe mer. Likevel har han prøvd seg flere ganger på sex, og jeg har sagt bastant nei! 

Da jeg har vært gjennom en forferdelig vanskelig tid, har jeg fått sovemedisin, og i natt som vanlig, sluknet jeg etter en halvtime, (medisinen gjør at jeg sover veldig dypt, og uten oppvåkninger)

Plutselig våknet jeg i natt av at han fingret meg... Jeg sa nei helt i ørska, og tok bort hånda hans flere ganger med kraft. Han fortsatte igjen og igjen, mens jeg sa nei. Jeg merket at jeg jeg likte det på en måte, men samtidig strittet jeg i mot. Han fortsatte, og dro av meg pysjamsen. Jeg merket at jeg hadde lyst, men samtidig ikke... Og så var jeg så trøtt og sliten... Vi fullførte samleiet, jeg orket ikke stoppe det :-( Jeg ble etterhvert helt våken, jeg var sint og følte meg brukt! Jeg gikk ut og tok meg en røyk, kjente meg uvel... 

Var det et overgrep fra hans side? 

Anonymkode: 0fc34...a57

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416888-hva-skjedde-egentlig-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...