Gå til innhold

Snakket med spiritual prest.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det er ikke noe "mørke" rundt deg, kjære deg. Hun så ingenting, hun bare gjettet vilt og traff på noe du likte å høre.

Bare føles sånn ut, men er ikke så redd som jeg var før. Men jeg liker ikke alle opplevelsene jeg har, er jo derfor jeg tar medisiner. Vil bli kvitt dem, og da føler jeg meg utakknemlig. Det er jo en gave. Ja mulig jeg ledet henne litt. 

Nicklusheletida
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er dum er jeg ikke`?

Det er vel meg selv som sitter med svarene? Det er jo mitt liv, mine tegn som jeg ikke klarer å tolke. 

Forskjell på å være dum og psyk. Du er ikke frisk og det er ganske tragisk at du bruker penger på dette. Tragisk er det også at enkelte tjener penger på å utnytte psykisk syke mennesker. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Bare føles sånn ut, men er ikke så redd som jeg var før. Men jeg liker ikke alle opplevelsene jeg har, er jo derfor jeg tar medisiner. Vil bli kvitt dem, og da føler jeg meg utakknemlig. Det er jo en gave. Ja mulig jeg ledet henne litt. 

Det er en sykdom, ingen gave.

Anonymkode: ff877...b4c

Skrevet (endret)

Hei kjære deg, du er ikke dum - bare frustrert og utålmodig, og det skjønner jeg godt ettersom du har slitt lenge nå. "Er det verd pengene" spør du, men det tror jeg ingen av oss kan svare på, det kan ikke vi avgjøre på din vegne vettu.

De fleste her inne tror ikke spirituelle prester, spåkoner eller healere bidrar med så mye fra eller til (ut over placeboeffekt), men alle vil deg godt, og der tror jeg nok de fleste av oss opplever at du ikke får det bedre av å søke slik hjelp. Hver gang ser vi nemlig at du ender opp med å bli mer usikker og frustrert etterpå. I et slikt perspektiv vil én krone være for mye :)

Jeg håper du greier å holde ut stabil medisinering lenge nok til at du føler deg bedre og får lyst til å koble deg på den virkelige verden rundt deg igjen. Jeg heier fremdeles på deg Stjernestøv! :) 

Endret av Kayia
Worrisome Plenty
Skrevet

To typer mennesker med vrangforestillinger får penger fra staten. Psykotiske pasienter og prester.

Skrevet
13 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Forskjell på å være dum og psyk. Du er ikke frisk og det er ganske tragisk at du bruker penger på dette. Tragisk er det også at enkelte tjener penger på å utnytte psykisk syke mennesker. 

Vil bare ikke ha dette lenger,takler det jo ikke...samme hva det er. Hun var jo snill da og traff spikeren på hodet, men avdøde fikk jeg ikke kontakt med. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en sykdom, ingen gave.

Men når skal jeg akseptere det? Følelsene mine sier noe annet. 

Skrevet
13 timer siden, Kayia skrev:

Hei kjære deg, du er ikke dum - bare frustrert og utålmodig, og det skjønner jeg godt ettersom du har slitt lenge nå. "Er det verd pengene" spør du, men det tror jeg ingen av oss kan svare på, det kan ikke vi avgjøre på din vegne vettu.

De fleste her inne tror ikke spirituelle prester, spåkoner eller healere bidrar med så mye fra eller til (ut over placeboeffekt), men alle vil deg godt, og der tror jeg nok de fleste av oss opplever at du ikke får det bedre av å søke slik hjelp. Hver gang ser vi nemlig at du ender opp med å bli mer usikker og frustrert etterpå. I et slikt perspektiv vil én krone være for mye :)

Jeg håper du greier å holde ut stabil medisinering lenge nok til at du føler deg bedre og får lyst til å koble deg på den virkelige verden rundt deg igjen. Jeg heier fremdeles på deg Stjernestøv! :) 

Tusen takk :) 

Det er så vanskelig og jeg blir så oppgitt over at jeg ikke takler evnene mine, hun sammenlignet jo seg selv med meg flere ganger. Men å finne den av knappen tok tid, det var noe jeg måtte lære meg. Har prøvd i flere år flere teknikker, men de funker ikke. 

Ja tar jo medisin nå, lurer på om det går an å forandre tro?

Skrevet
10 timer siden, Worrysome plenty skrev:

To typer mennesker med vrangforestillinger får penger fra staten. Psykotiske pasienter og prester.

Ikke spirituelle prester tror jeg, men det er vel noen spiritist kirker i Norge. Tror du de får penger av staten?

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ikke spirituelle prester tror jeg, men det er vel noen spiritist kirker i Norge. Tror du de får penger av staten?

Nei, de får ikke penger fra staten. Men enten er de kyniske svindlere som lurer syke folk, eller så er de syke og har vrangforestillinger selv.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de får ikke penger fra staten. Men enten er de kyniske svindlere som lurer syke folk, eller så er de syke og har vrangforestillinger selv.

Tror ikke de er syke selv, de har lært å finne av og på knappen. 

Worrisome Plenty
Skrevet

Ok, jeg trodde du mente en prest som var spirituell. Uansett så er de lurendreiere. 

Hva slags kvalifikasjoner har denne spirituelle presten? 

Det virker som noe alle an kalle seg da? 

Skrevet
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke de er syke selv, de har lært å finne av og på knappen. 

Uansett er det bare svindel.

Anonymkode: afc0a...472

Skrevet
32 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ok, jeg trodde du mente en prest som var spirituell. Uansett så er de lurendreiere. 

Hva slags kvalifikasjoner har denne spirituelle presten? 

Det virker som noe alle an kalle seg da? 

Hadde visst tatt utdannelse i England, var medium, dyretolk, healer og klarsynt. Så alle kan ikke kalle seg det nei. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hadde visst tatt utdannelse i England, var medium, dyretolk, healer og klarsynt. Så alle kan ikke kalle seg det nei. 

Du er lettlurt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett er det bare svindel.

Jeg vet ikke, men fikk ikke høre fra avdøde som jeg ville. Da ble jeg veldig skuffet. I spriritist kirker snakker de jo ofte med avdøde. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke, men fikk ikke høre fra avdøde som jeg ville. Da ble jeg veldig skuffet. I spriritist kirker snakker de jo ofte med avdøde. 

Finnes ikke fnugg av bevis på at det er mulig.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er lettlurt.

Ja jeg er kjent for å være naiv. Men bare tenker på det jeg har opplevd selv av spirituelle ting, det er ganske sterke saker. Noen ganger tror jeg jeg har opplevd mer enn dem, hadde jeg klart å kontrollere dette kunne jeg blitt flink. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ikke fnugg av bevis på at det er mulig.

Jeg har selv sett avdøde folk helt klart to ganger, noen ganger mer diffust. Jeg har snakket med avdøde.

Skrevet

Tror jeg dropper innleggelse, tenker på døden og alt som er der men hvem gjør ikke det? Det går opp og ned med tankene, føler meg ustabil. Men tror jeg har det best hjemme. Nå har jeg invitert to venner til i morgen ettermiddag, og sønn og kjæreste på middag på søndag. Jeg gjør da noe. Må bare se å få skiftet på sengene snart og ta badet, det er folk som får hjelp fra dagsenteret til sånt. Men meg har de visst glemt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...