Gå til innhold

Ikke vasket badet siden før jul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutes ago, issomethingwrong said:

Jeg vasker toalett, vask/kraner og støvsuger gulvet på badet ganske ofte. Storvask av badet gjør jeg ikke så ofte.

Du kan med fordel vaske toalettet i alle fall, hvis det ikke er gjort siden jul.

Trodde du hadde hushjelp jeg... som andre rikinger med krevende jobb og rikt sosialt liv.

Anonymkode: ab7f4...518

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde du hadde hushjelp jeg... som andre rikinger med krevende jobb og rikt sosialt liv.

Nei det ville jeg ikke hatt. Tenker at eneste det ville hjulpet meg med var å få meg til å rydde og ordne før vedkommende kom, og da er jo noe av vitsen borte..

(sånn for å svare seriøst på din noe spydige kommentar) :) 

Endret av issomethingwrong
21 minutes ago, issomethingwrong said:

Nei det ville jeg ikke hatt. Tenker at eneste det ville hjulpet meg med var å få meg til å rydde og ordne før vedkommende kom, og da er jo noe av vitsen borte..

Skjønner ikke hvorfor dette var spydig... de fleste ville oppfattet det som ros om noen sa de hadde en krevende jobb.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor dette var spydig... de fleste ville oppfattet det som ros om noen sa de hadde en krevende jobb.

Var vel mer ordet "riking" jeg reagerte på.

Men hvis du ikke mente det spydig, beklager jeg :)

Annonse

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Da er vi to... ;) 

50 minutes ago, issomethingwrong said:

Var vel mer ordet "riking" jeg reagerte på.

Men hvis du ikke mente det spydig, beklager jeg :)

Skammer du deg over å ha mye penger? Hvordan får du det til å bli negativt? Jeg trodde folk flest så en slags ære i å ha tjent masse penger jeg.

Hvis man f.eks. har en million i årsinntekt, så er man en riking i forhold til de fleste nordmenn.

Hvorfor syns du ikke du har mye penger? Skjønner du ikke at mange har mye mindre enn deg, eller anser du deg selv som en som fortjener mer enn andre?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skammer du deg over å ha mye penger? Hvordan får du det til å bli negativt? Jeg trodde folk flest så en slags ære i å ha tjent masse penger jeg.

Hvis man f.eks. har en million i årsinntekt, så er man en riking i forhold til de fleste nordmenn.

Hvorfor syns du ikke du har mye penger? Skjønner du ikke at mange har mye mindre enn deg, eller anser du deg selv som en som fortjener mer enn andre?

Jeg har ikke mye penger. Og det jeg har har jeg stått på ganske hardt for. Jeg synes begrepet "riking" er forbeholdt de som enten har arvet mye penger eller gjort en eller annen heldig investering, og som er veldig show-off i rikdommen sin.

Penger er dessuten ikke noe jeg bryr meg veldig mye om. Ja, jeg klarer meg greit, men ser ikke på det som noe mål å ha flest mulig millioner. Det er andre ting i livet som betyr mye mer for meg. 

Men jeg er helt enig i at penger er et større problem hvis man mangler det. 

29 minutes ago, issomethingwrong said:

Og det jeg har har jeg stått på ganske hardt for.

Ja jeg har toppkarakterer fra VGS, kan komme inn på medisin og greier, og nok studiepoeng til en mastergrad. Likevel er jeg en som aldri har jobbet, ja, jeg er en som aldri har gjort et arbeidsslag! Og da tenker jeg både ift. Folketrygden, og hva folk mener - jeg har aldri gjort et arbeidsslag!!! Har kastet vekk titusenvis av timer, rett i dass. Skulle sluttet etter ungdomsskolen og dratt på camping i stedet.

Lykke til.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har toppkarakterer fra VGS, kan komme inn på medisin og greier, og nok studiepoeng til en mastergrad. Likevel er jeg en som aldri har jobbet, ja, jeg er en som aldri har gjort et arbeidsslag! Og da tenker jeg både ift. Folketrygden, og hva folk mener - jeg har aldri gjort et arbeidsslag!!! Har kastet vekk titusenvis av timer, rett i dass. Skulle sluttet etter ungdomsskolen og dratt på camping i stedet.

Lykke til.

Hvorfor har det skjedd?

Annonse

6 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg vasker toalett, vask/kraner og støvsuger gulvet på badet ganske ofte. Storvask av badet gjør jeg ikke så ofte.

Du kan med fordel vaske toalettet i alle fall, hvis det ikke er gjort siden jul.

Får prøve å få til det.

Kanskje jeg klarer det.

Anonymkode: f98fa...1af

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er syk må man på sykehus. Hvis man mangler driv må man i drivhus.

Liddli morsomt, vel. Sikkert morsommere enn å være lassis. -_-

Anonymkode: f98fa...1af

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...