Gå til innhold

Hvorfor? Hvorfor kan ikke noen bare rykke ut å tegne på noen frimerker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det var bare assosiasjonen"delingslkonomii" jeg i natt fikk når jeg hadde hørt nyhetene om at rettsystemet til og med ikke lenger har midler til å betale porto på brevene som må ut

Det er veldig trist å høre at vi ikke har nok til noe så viktig for alle Tenkte også på det at portomaskinen kan skrus frem i tid men dette er sikkert en tjeneste man har outscorset Uansett virket det ikke som det ville hjelpe Det var bånn i kassa virket det som og staten kan ikke bare søke om kassakreditt eller lån men det var et lite håp om ekstrabevilgning

Men jeg synes ikke så viktige etater burde behøve å hoppe fra "sten til sten"

Det var bare veldig leit å høre og må kanskje tolkes som at vi som land har lite penger selv til veldig viktige ting Men jeg vet at der er så mye viktig

Anonymkode: cfe47...18f

Gjest Maggie55

Jeg mener bare at ting kan bli for kostnadsbasert også etter mitt syn

Men man burde kanskje være mer voksen og sparsommelig på fantasi og dikt og gode historier som fra min side ofte er for å understreke et godt poengMan kan jo heller lage en roman om man kan Ren fiksjon 

Gjest Maggie55

Vær så snill å ikke misforstå meg hvis jeg som så ofte har skrevet villedende og upresist

Jeg synes det er veldig bra om tingene er både kostnadsbasert eller  prisgunstig og også er bærekraftig

Håper ikke jeg tåkelegger ytterligere også med dette statemente

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...