Gå til innhold

LOL...! Hijab-frisør-saken

Anbefalte innlegg

Gikk til sak for hijab – nå har hun kastet den

Malika Bayan gikk til sak mot frisør Merete Hodne da hun ikke fikk bære hijab i frisørsalongen hennes. Frisøren har anket til Høyesterett.

https://www.nrk.no/rogaland/gikk-til-sak-for-hijab-_-na-har-hun-kastet-den-1.13383916

Anonymkode: 636ed...0b1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416978-lol-hijab-fris%C3%B8r-saken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Vanskelig å bestemme seg hu der.

men men, vi får se hva som skjer videre.

Anonymkode: 7064e...ff5

Vel, vi får se hva som skjer videre i showet...

Charlotte må bare finne seg sjæl...!

Har det vært noe forskning på konvertitter? Fra det jeg har hører i avisene så var det han manne-konvertitten som ble med i islamist terrorgruppa med bhatti og co (og hoppet av i svingen), også har vi hun frøkena her som bla.a har løyet i retten om at dette ikke var planlagt stunt og som bytter religiøs tolkning i hytt og pine, tilsynelatende for å få oppmerksomhet. Så var det statistikken om at en uforholdsmessig stor del av de norske islamistene som dro til utlandet for å slakte vantro var konvertitter.

Synes dette er ... merkelig... og veldig positivt/berikende/mangfold er bra/etc etc !

Anonymkode: 44aaf...e20

Annonse

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Har det vært noe forskning på konvertitter? Fra det jeg har hører i avisene så var det han manne-konvertitten som ble med i islamist terrorgruppa med bhatti og co (og hoppet av i svingen), også har vi hun frøkena her som bla.a har løyet i retten om at dette ikke var planlagt stunt og som bytter religiøs tolkning i hytt og pine, tilsynelatende for å få oppmerksomhet. Så var det statistikken om at en uforholdsmessig stor del av de norske islamistene som dro til utlandet for å slakte vantro var konvertitter.

Synes dette er ... merkelig... og veldig positivt/berikende/mangfold er bra/etc etc !

Tror ikke søkende fjortiss-babes liker å slakte. Skulle gjerne hatt meg litt Charlotte, men tror vi kanskje har motsatt IQ. Nei, seriøst, jeg er ikke denne grisen, jeg bare sier det for å lage en spøk.

1 minutt siden, Bokormen123 skrev:

Spiller ingen rolle om akkurat hun bruker hijaben resten av livet eller aldri mer - hun ble likevel nektet pga hijaben den gangen, og det er i det prinsipielle rundt det saken handlet om!

Det hele er bare bøllete provosering for å skape kvalm. Denne konvertitten er et usedvanlig dumt kvinnemenneske.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De nyfrelste er ofte de mest eksteme.

1 minute ago, Bokormen123 said:

Spiller ingen rolle om akkurat hun bruker hijaben resten av livet eller aldri mer - hun ble likevel nektet pga hijaben den gangen, og det er i det prinsipielle rundt det saken handlet om!

Min skisse for hendelsforløp:

Hodve vet om denne umodne, provoserende unge norske jenta, og når Charlotte kommer dit så slenger Hodne ut noe tilsvarende useriøst om at hun ikke vil ha henne der, bare fordi hun ikke tar jentungen seriøst. Men da har jo Charlotte fått noe håndfast å gå videre med.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min skisse for hendelsforløp:

Hodve vet om denne umodne, provoserende unge norske jenta, og når Charlotte kommer dit så slenger Hodne ut noe tilsvarende useriøst om at hun ikke vil ha henne der, bare fordi hun ikke tar jentungen seriøst. Men da har jo Charlotte fått noe håndfast å gå videre med.

Høres meget sannsynlig ut. Hele tullesaken skulle vært henlagt.

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Høres meget sannsynlig ut. Hele tullesaken skulle vært henlagt.

Ja, det er en tullesak. Det er ikke en prinsippsak når dette er det ENESTE eksempelet på at dette skjer. En trenger ikke ha en "prinsippsak" når det ikke er noe å gjøre et prinsipp ut av / noe problem. De som ikke kan vise håret sitt for menn oppsøker SELVSAGT ikke vanlige frisørsalonger, med mindre de ikke skjønner hva som ligger i kortene der pga. PU.

Annonse

Hvis man ikke forstår at man ikke kan gå til en frisør og kreve at alle menn forlater lokalet, og at det skal trekkes dekkende persienner for vinduene, da er man ikke kognitivt oppegående.

Charlotte er ikke SÅ dum, og da gjenstår alternativet at hun bare var der for å lage bråk, finne noe å "ta" frisøren på.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en tullesak. Det er ikke en prinsippsak når dette er det ENESTE eksempelet på at dette skjer. En trenger ikke ha en "prinsippsak" når det ikke er noe å gjøre et prinsipp ut av / noe problem. De som ikke kan vise håret sitt for menn oppsøker SELVSAGT ikke vanlige frisørsalonger, med mindre de ikke skjønner hva som ligger i kortene der pga. PU.

Nettopp. Om PU har noe med denne saken å gjøre vet jeg ikke.

14 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Får håpe noen bruker prinsippene mot frøkena, hun løy bevisst under rettsaken for å øke sannsynligheten for å vinne (ang om det var planlagt aksjon eller tilfeldig), og ble "avlsørt i løgnen" og innrømte det også i rettsaken, men prinsippene hennes er vel ikke så sterke at hun anmelder seg selv for å lyve i retten, og normale folk gidder ikke bry seg med slikt, men hun skulle fått en motstraff for sitt lovbrudd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...