Gå til innhold

Kan ikke være drømmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo bevisst og var sammen med mørket, var så redd og både paralysert. Redd fordi jeg var fanget, paralysert over makten det hadde. Jeg satt i en krok, så tenkte jeg "Gud, lys og kjærlighet". Da kom jeg til meg selv og "våknet". Det første jeg tenkte på var serien "supernatural", for dette var veldig supernatural. På siden av meg selv opplevelse, men hva betyr det? At jeg må møte mørket? Jeg må vel det for å bli sterkere, det finnes jo svart magi også. Jeg vil ikke drive med det, glad jeg kallet på Gud og tenkte på lys og kjærlighet- 

Det satt en person i en stol, tror dette var mørket. Hadde overtaket på meg. Måtte ta to vival nå + 100 mg til seroquel. Er redd for å legge meg igjen. 

Skrevet

Det er indre opplevelser... det å tenke at de indre opplevelsene gjelder i den ytre virkelighet er typisk for schizofreni.

Skrevet
26 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det er indre opplevelser... det å tenke at de indre opplevelsene gjelder i den ytre virkelighet er typisk for schizofreni.

Det er typisk for meg ihvertfall,jeg vet ikke hva som skjer med meg. Men jeg hadde jo kontroll idet jeg tenkte på lys og kjærlighet- 

Skrevet

Det er vel en indre "verden"... ikke sikkert det er drømmer i "normal" betydning av ordet drøm, dvs. at man ligger og sover.

Skrevet
4 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det er vel en indre "verden"... ikke sikkert det er drømmer i "normal" betydning av ordet drøm, dvs. at man ligger og sover.

Nei det er mye mellom himmel og jord, jeg vet forskjell på drømmer og andre ting. 

Får du ikke sove?

Skrevet
1 minute ago, stjernestøv said:

Nei det er mye mellom himmel og jord, jeg vet forskjell på drømmer og andre ting. 

Får du ikke sove?

Nei. Har spist for mye usunt.

Så sånn er det...

Nå har de sjokolade-appelsinene kommet igjen. Sikkert pga. det er påske innen 2 mndr maks.

Skrevet
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Nei. Har spist for mye usunt.

Så sånn er det...

Nå har de sjokolade-appelsinene kommet igjen. Sikkert pga. det er påske innen 2 mndr maks.

Ok. Ja de er gode de sjokolade-appelsinene. Nå fikk jeg lyst på en saftig appelsin,men har ikke det. 

Tror jeg får legge meg å lese, se om jeg har konsentrasjon til det. Ellers blir det snart kaffe. Ha en god natt videre :) 

Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg er jo bevisst og var sammen med mørket, var så redd og både paralysert. Redd fordi jeg var fanget, paralysert over makten det hadde. Jeg satt i en krok, så tenkte jeg "Gud, lys og kjærlighet". Da kom jeg til meg selv og "våknet". Det første jeg tenkte på var serien "supernatural", for dette var veldig supernatural. På siden av meg selv opplevelse, men hva betyr det? At jeg må møte mørket? Jeg må vel det for å bli sterkere, det finnes jo svart magi også. Jeg vil ikke drive med det, glad jeg kallet på Gud og tenkte på lys og kjærlighet- 

Det satt en person i en stol, tror dette var mørket. Hadde overtaket på meg. Måtte ta to vival nå + 100 mg til seroquel. Er redd for å legge meg igjen. 

Du begynner ikke å bli litt for glad i Vival nå?

Skrevet
8 minutter siden, Janus30 skrev:

Du begynner ikke å bli litt for glad i Vival nå?

Mulig det, men det hjalp i natt. Men la meg ikke før i seks tiden, kontakten på dagsenteret sa jeg måtte fortsette å ta vival. Det er sykepleieren som er skeptisk til det. 

Skrevet (endret)
13 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er typisk for meg ihvertfall,jeg vet ikke hva som skjer med meg. Men jeg hadde jo kontroll idet jeg tenkte på lys og kjærlighet- 

Hvorfor måtte du ta/tok du Vival dersom du hadde kontroll?

Endret av Kayia
Skrevet
9 minutter siden, Kayia skrev:

Hvorfor måtte du ta/tok du Vival dersom du hadde kontroll?

Var veldig urolig derfor tok jeg vival, men jeg fikk jo ikke sove av det. Blir ikke trøtt av vival. 

Skrevet
14 timer siden, stjernestøv skrev:

Dette er garantert drømming. Garantert.

Anonymkode: b8bae...272

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er garantert drømming. Garantert.

Men det var som om jeg ble dradd ut av kroppen og inn i mørket. Men vet jo at de fleste vil tolke det som drømmer. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det var som om jeg ble dradd ut av kroppen og inn i mørket. Men vet jo at de fleste vil tolke det som drømmer. 

Nettopp fordi det er drømmer.

Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Eventuelt vrangforestillinger.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt vrangforestillinger.

Hvem vet`?

Skrevet

Andre som tror på åndelighet tørr ikke svare på dine spørsmål inne på dol. Det vil bli møtt med massiv motstand. Du har liksom fått en stor " vennekrets " innpå her som vil beskytte deg mot alle åndelige råd. Du skal være glad for at det er så mange her som ønsker å hjelpe deg men du vil kanskje  bare få svar fra mennesker som ikke tror på dette. 

Hva vil du at det skal være ??. 

Anonymkode: db1fb...0c2

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre som tror på åndelighet tørr ikke svare på dine spørsmål inne på dol. Det vil bli møtt med massiv motstand.

Nettopp fordi dette er psykdom.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre som tror på åndelighet tørr ikke svare på dine spørsmål inne på dol. Det vil bli møtt med massiv motstand. Du har liksom fått en stor " vennekrets " innpå her som vil beskytte deg mot alle åndelige råd. Du skal være glad for at det er så mange her som ønsker å hjelpe deg men du vil kanskje  bare få svar fra mennesker som ikke tror på dette. 

Hva vil du at det skal være ??. 

Jeg er usikker på hvor grensen går, åndelighet og sykdom av og til. Men for det meste tror jeg det er åndelig, men finner ikke av knappen. Så jeg føler meg som en filledukke, som blir dradd i alle retninger. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er usikker på hvor grensen går, åndelighet og sykdom av og til. Men for det meste tror jeg det er åndelig, men finner ikke av knappen. Så jeg føler meg som en filledukke, som blir dradd i alle retninger. 

Jeg tror dette er psykdom og drømmer. Men jeg tror at det at du har " åpnet opp" for det å åndelige gjør at ting blir forsterket. Men det er fortsatt ikke virkelig. Ikke vær redd... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...