Blomsterfluen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) jeg blir susete og småør i perioder på dagen, og så jender det at det kommer øresus og trykk i hodet under disse susete ørhetene. jeg får «leamus» i alle muskler veldig ofte. (fingre, armer, lår, leppe på venstre side mest) skriver mye feil som må rettes oppi. foreksempel i dag skrev jeg clas ohsoln. jeg har tatt EEG og blodprøver for tidligere rykkninger i høyre sode av kroppen, men begge eeg var helt normalt og blodprøvene også, men jeg manglet d vitamin. jeg hadde bare 30 når man skal egentlig normalt ha over 100 i d vitamin i blodet. rykkninhene ga seg etter en stund på d vitamin tilskudd. men jeg er blitt mer og mer susete og ør i hodet i perioder av ukene. det suser i øret og blåe streker dukker opp forran øyet og jeg får vondt av skarpe innelys som feks i butikk, så da må jeg blunke mye. i tillegg så sjekket fastlegen pupillreflexen men den var completely normal. i dag er ørheten verst (ikke direkte svimmel, men som om noe suser oppi der). eller er dette også helt normale fenomener? Endret 20. februar 2017 av Blomsterfluen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/417037-periodevis-susete-og-sm%C3%A5%C3%B8r-og-anfall-av-%C2%AB%C3%A5-pr%C3%B8vd-%C3%A5-bli-dratt-utav-kroppen%C2%BB/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.