AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Hei.Jeg er en (biologisk) gutt i 20-årene som er bigender / bikjønnet. Dette betyr i mitt tilfelle at jeg skifter mellom å føle meg som gutt / jente / blanding av de to.- Når jeg føler meg som gutt (eller til dels, blanding), har jeg ingen problemer.- Når jeg derimot føler meg som jente, har jeg et sterkt ønske om å kunne leve som jente (og dermed kunne "passere" som jente på gaten). Problemet mitt, da, er at jeg har veldig maskuline kropps- og ansiktstrekk. Noe som fører til at jeg ikke får mulighet til å faktisk se feminin ut. I "beste" tilfelle ser jeg ut som en dårlig drag-karakter...Mitt spørsmål er derfor: Finnes det noe form for hormonbehandling som vil fjerne maskuline trekk, og eventuelt gi LITT feminine trekk (uten at jeg ender opp med å se 100% ut som en jente)? Eller med andre ord: finnes det noe behandling som kan gi meg et mer kjønnsnøytralt utseende?Dette ville bety absolutt alt for meg!På forhånd, takk for svar. Anonymkode: d33cc...439 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.Jeg er en (biologisk) gutt i 20-årene som er bigender / bikjønnet. Dette betyr i mitt tilfelle at jeg skifter mellom å føle meg som gutt / jente / blanding av de to.- Når jeg føler meg som gutt (eller til dels, blanding), har jeg ingen problemer.- Når jeg derimot føler meg som jente, har jeg et sterkt ønske om å kunne leve som jente (og dermed kunne "passere" som jente på gaten). Problemet mitt, da, er at jeg har veldig maskuline kropps- og ansiktstrekk. Noe som fører til at jeg ikke får mulighet til å faktisk se feminin ut. I "beste" tilfelle ser jeg ut som en dårlig drag-karakter...Mitt spørsmål er derfor: Finnes det noe form for hormonbehandling som vil fjerne maskuline trekk, og eventuelt gi LITT feminine trekk (uten at jeg ender opp med å se 100% ut som en jente)? Eller med andre ord: finnes det noe behandling som kan gi meg et mer kjønnsnøytralt utseende?Dette ville bety absolutt alt for meg!På forhånd, takk for svar. Anonymkode: d33cc...439 du kunne foreksempel kle deg ut som jente og eller ta å opperere inn jentepupper (med silikon og eventuellt ekstra hud hviss brystene er for små til å utvides) og om det er hår på leggene så kan du barbere leggene. da kan du sikkert se litt jentete ut, selvom du er maskulin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 Det største problemet er vel egentlig ikke kroppen. Der finnes det "pads" som kan være med på å forme saker og ting (som bryster og rundere rumpe / hofter). Det største problemet er mest ansiktet. Det er ikke vanskelig å se på ansiktet at jeg, fysisk, er mann. Dette til tross for timevis med øving med sminkevesken. Anonymkode: d33cc...439 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 (endret) ok. kanskje du kunne ha skaffet jentemaske (sån som ser ekte ut, typen som big momas house bruker, bare i din hudfarge og som ser ut som en ung jente i maskeutseendet). Endret 23. februar 2017 av Blomsterfluen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.