Gå til innhold

Tankene ligger over meg konstant

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man jobbe med dem hvis de er "korrekte"?

Men det kan man ikke vite sikkert, hevder du. Da må man satse på at legene og NAV har rett.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner heller ikke hvordan man kan jobbe med å fjerne dem / redusere dem (sett at de ikke er korrekte), hva er det rent konkret man gjør egentlig. Det skjønner jeg ikke.

Anonymkode: f3018...cc0

Tenke på noe annet?

Anonymkode: e52f5...8bc

Fortsetter under...

Nicklusheletida
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger tanker om at folk mener og snakker om at jeg er trygdemisbruker over meg konstant. Betyr det at jeg har dårlig samvittighet for noe? Ikke at forumbrukere vet noe om dette, bare spør.

Kan du ikke be legen din om å få antipsykotika eller antiskeptika som Nhd kaller det. Jeg tror du kunne fått det bedre.

6 hours ago, AnonymBruker said:

Men det kan man ikke vite sikkert, hevder du. Da må man satse på at legene og NAV har rett.

Tenke på noe annet?

Får tenke på noe annet ja.

1 hour ago, Nicklusheletida said:

Kan du ikke be legen din om å få antipsykotika eller antiskeptika som Nhd kaller det. Jeg tror du kunne fått det bedre.

Det har jeg brukt i 15 år.

Nicklusheletida
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får tenke på noe annet ja.

Det har jeg brukt i 15 år.

Ok, da håper jeg du klarer å snakke deg selv til fornuft. Det er bortkastet tid og energi og bekmre seg med slike tanker, da det er så lite sannsynlig at mennesker tenker slik om deg.

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Hvorfor kan man ikke tilbys skikkelig hjelp og ikke bare dopes ned på piller?

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan man ikke tilbys skikkelig hjelp og ikke bare dopes ned på piller?

Psykiatri er ikke mitt felt, så jeg klarer dessverre ikke å svare på det. I noen tilfeller er nok piller det beste de har å tilby. I tilfeller hvor paranoiditeten er så stor at terapi ikke er virksomt. Jeg gjetter bare, så du må spørre noen andre enn meg :) Kanskje du ville hatt nytte av terapi i tillegg til pillene.

Annonse

1 hour ago, Nicklusheletida said:

Ok, da håper jeg du klarer å snakke deg selv til fornuft. Det er bortkastet tid og energi og bekmre seg med slike tanker, da det er så lite sannsynlig at mennesker tenker slik om deg.

De tenker nok at jeg burde jobbet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...