Gå til innhold

Norges mest populær blogg - hva sier dette om kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Utdrag fra norges mest populær blogg - hva sier dette om kvinnfolk?

Denne uken har jeg levd på en sky av kjærlighet. Jeg har vært utrolig lykkelig. Jeg har vært veldig emosjonell og tatt lett til tårene på så og si det aller meste denne uken, etter at min kjære Jan gikk ned på kne for fire dager siden. Vi bestemte oss fort for å vente med alt som heter planlegging til bryllupet en liten stund, men det er jo så fantastisk gøy å sitte på inspirasjons-sider, og se hva vi begge liker, og hvordan vi ønsker at bryllupet vårt skal være. I går kom vi allerede frem til hvor drømmeplassen for å gifte oss kan være, og jeg vil tro vi faktisk bestemte oss i går, for at det er der vi ønsker bryllupet vårt skal være! 

Det som vil skje videre nå er vel egentlig, først og fremst å planlegge hvordan vi skal legge en plan for tiden fremover. Når må vi fikse hva. Hvor, dato og ikke minst budsjettet vårt til drømme-bryllupet vårt! Jeg elsker virkelig den lille boblen jeg lever i akkurat nå, og gleder meg til hele planleggingsprosessen av bryllupet. Jeg kjenner jeg gleder meg til å ta dere med på en helt ny reise i livet mitt, og jeg gleder meg til å dele både video og bilder underveis i prosessen. 

http://mammatilmichelle.blogg.no/

Anonymkode: a08e0...36a

Fortsetter under...

36 minutter siden, Gargamel skrev:

Kanskje det betyr at de er opptatt av de nære ting eller noe sånt.

Man ser det på DOL også. De er ikke interessert i å diskutere økonomi, politikk, innvandring, religion eller vitenskap. For eksempel.

Anonymkode: a08e0...36a

Det er vel ikke noe nytt at mange kvinner drømmer om prinsen, drømmebryllup, ekteskap, hus med stakittgjerde, barn og en eller annen hund. Altså kortere fortalt det perfekte familielivet. Nå er ikke livet til nevnte blogger det perfekte og hennes lesertall skyldes nok helt andre ting enn at hun nå er lykkelig og skal gifte seg.

Anonymkode: acd6f...122

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Men så er det mange av oss "kvinnfolk" som ikke kan fatte og begripe at noen verken gidder å skrive slike blogger eller lese dem :D

Stavrum (samfunn og politikk) er den mest populære bloggen for menn. Dette sier jo litt...

Anonymkode: 3dda3...ca2

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...