Gå til innhold

Orker du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker du å lese lange innlegg på dol?

Anonymkode: 1fbfe...e44

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hvis de,inneholder avsnitt og tegnsetting.

Anonymkode: 70699...8c3

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis alt går i ett nei. 

Skrevet

Jeg får vondt i hodet.

Skrevet

Ja om innholdet interesserer meg.

Anonymkode: 0fb35...18f

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg, men det hjelper veldig med ryddighet, avsnitt, tegnsetting og at det på en eller annen måte engasjerer meg. Ofte kan lange innlegg være veldig interessante.

Skrevet

Det er ikke noe interessant, og det er bare slitsomt.

Skrevet

Dersom de ikke har avsnitt, har altfor mange avsnitt, mangler komma og punktum, har mange skrivefeil og er skrevet på en usammenhengende måte så har jeg ikke sjans, blir bare sittende og lese første linja om og om igjen, til jeg gir opp. Er det ryddig og lett forståelig (for meg) så kan jeg lese lange innlegg på en god dag. Men veldig ofte så faller jeg ut om jeg vil eller ei og samme hvor mye det engasjerer meg.

Skrevet

Hvis emnet er interessant og det ikke er en eneste bolk med mye skrivefeil, dårlig tegnsetting og dårlig språk så. Og det må definitivt ikke være skrevet på dialekt. Det gidder jeg ikke.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare hvis de,inneholder avsnitt og tegnsetting.

Anonymkode: 70699...8c3

Holder vel ikke med avsnitt og tegnsetting. Om! Tegnsettingen/ er) feil;vel.

Anonymkode: c948d...517

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Gjest Maggie55
Skrevet

Det kommer sikkert en tid til alle for alt tror jeg bareMan kan bare gjøre så godt man kan

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...